Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Καλημέρα

.
.




Ανοίγω τα μάτια και πετάγομαι απο το κρεβάτι.Χωρίς χουζούρεμα και νάζι αυτή την φορά.Να ξεφύγω απο τα όνειρα της χθεσινής νύχτας,όσο πιο γρήγορα μπορώ.Τα παίρνω βεβιασμένα,φοράω τις παντόφλες μου και βγαίνω στο κήπο.Παίρνω το μεγάλο φτυάρι,ανοίγω μια τρύπα,τα πετάω μέσα και την κλείνω καλά.Ουφ.Τελείωσε και αυτό.Δεν θα με ενοχλήσουν τώρα απο εκεί.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι,βγάζω τις παντόφλες και τις κάλτσες μου,να μπορώ να αισθάνομαι το πάτωμα γυμνό,και βάζω λίγο γάλα στο μπρίκι.Στον τοίχο,κάτω απο τις χρωματιστές μαργαρίτες,κρέμεται η κούπα μου.Δυο κουταλάκια σοκολάτα και 1/3 amaretto.

Κάθομαι οκλαδόν στο κρεβάτι και παίρνω στα χέρια μου το ζεστό κατασκεύασμα.Ένας ηλεκτρισμός περνάει απο τα δάχτυλα μέχρι τους ώμους και την πλάτη.Το πλησιάζω στο προσωπο και αφήνω την μυρωδιά να ερεθίσει την μύτη και να κλείσει τα βλέφαρα.Εισπνοή.Μια καυτή γουλιά κατεβαίνει απο τον λαιμό και απλώνεται σε όλο το κορμί.Ηδονικά.

Περνάω την γλώσσα απο τα χείλη μου και αφήνομαι στην απόλαυση του ζεστού και του υγρού.


Αυτά τα λεπτά είναι μόνο δικά μου.
.
Μετά η μέρα ας φέρει ότι θέλει...









30 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Appelsinpigen είπε...

Να λοιπόν που το πρωινό κάποιου μου θυμιζει τοσο το δικό μου....:)

καλημέρες!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

σοκολάτα με αμαρέτο; ενδιαφέρον!
μετά η μέρα ας φέρει στιγμές που μοιράζεις και μοιράζεσαι. με σένα. με άλλους. δικές σου. δικές τους. καλησπέρα!

Aristodimos είπε...

Θα 'θελα όταν ξυπνάω να βλέπω τον ηλιο στην ζωή μου
Θα 'θελα να μπορούσα με την γεύση μου
να δοκιμάζω σκέψεις
Θα 'θελα να έβλεπα ξύπνιος τα όνειρα και
ο ύπνος ας ήταν άπιαστος...

καποιες μικρές , κι ασήμαντες για καποιους, στιγμές
ας τις χαιρόμαστε γιατι ειναι μοναδικές και ειναι δικές μας.

Αρης

Unknown είπε...

Ας φέρει ό,τι θέλει ακόμα κι ό,τι στο κήπο παραχώθηκε ....

Την καληνύχτα μου λιμανάκι μου

aggelika είπε...

όμορφο να ξεκινά η μέρα με μια τόσο αισιόδοξη εικόνα...

το τραγούδι σου για άλλη μια φορά μου αρέσει πολύ!!

jacki είπε...

Ετοίμασαι σε παρακαλώ μια κούπα και για μένα και έρχομαι να την πιούμε παρέα..
Ακόμα κάθεσαι; Έρχομαι.. Φρόντισε να είναι ζεστή..
:)

gregory είπε...

σημερα ελπιζω να την δεχεσεΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...

musicgarden είπε...

Όλοι χρειαζόμαστε λίγα λεπτά με τον εαυτό μας,ή λίγα λεπτά για τον εαυτό μας,για όσα μας ευχαριστούν.
Φιλιά κοριτσάκι!!

Unknown είπε...

αχ!

πόσο δίκιο έχεις. οι καλημέρες μας κοινές καμιά φορά. ζεστές, αχνιστές, νωχελικές...

:)

φιλιά βρόχινα...

Ανώνυμος είπε...

.
. ο
. ο οοο ο
. οοοοο
. οοο ο
. ο οοο
. Ι οοοο
. Ι---οο
. Ι
. Ι
. Ι
. -------Ι-------
πηγα για λουλουδι αλλα ..... ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΣΑ :)

CASPER ~ ;)

ποντίκι είπε...

Yπέροχη στιγμή!!!!
Καλησπέρα.

Riddler είπε...

Δεν ξέρω πως, αλλά λίγο η φωτό, λίγο το μωβ των γραμμάτων, λίγο η ροή των λέξεων, λίγο η φωνή και το πιάνο, κατάφεραν να με κάνουν να αισθανθώ αυτή την "απόλαυση του ζεστού και υγρού" !

Γεια!

ναδα.- είπε...

μικρές δροσιές στα χείλη
ένα παίξιμο της γλώσσας
ένα άνοιγμα των ματιών στο πέρα
ένα χτυποκάρδι
μια ζέστη στα χέρια
ένα μυστήριο που αναδύεται από μια κούπα
σε ένα ζεστό σκέπασμα
και να …
φεύγουν τα όνειρα
και ζωγραφίζονται μπροστά καράβια
ένα μικρός ήλιος στριφογυρίζει στα μαλλιά
ζεσταίνοντας ένα χαμόγελο που ανεβαίνει στα χείλη
ένα κοίταγμα μπροστά…

καλημέρα …

teardrop είπε...

τί κι αν βράδιασε ακόμα, καλημέρα.
οι όμορφες στιγμές μας είναι μόνο δικές μας.κανείς δεν μπορεί να μας τις πάρει.κράτα τες σφιχτά!
:)

dim juanegro είπε...

..κάπως έτσι ξεκινούν οι καλημέρες
εκείνο το πρώτο δευτερόλεπτο πριν ανοίξουν τα μάτια
πριν ενεργοποιηθούν οι αισθήσεις ή τουλάχιστον νομίσουν ότι ενεργοποιήθηκαν
...κάπως έτσι ανάμεσα σεε φύλλα που σηκώνει ο αέρας από το έδαφος και φέρνει ένα από αυτα στα χέρια σου
σαν πολύτιμο δώρο από τον ουρανό
...κάπως έτσι σαν τα ίχνη που αφήνουν τα βήματα στο υγρό χώμα του δάσους
σαν τα ίχνη που αφήνουν τα χείλη στην άκρη της κούπας ...
...κάπως έτσι ίσως λίγο "μοναχικά", ίσως λίγο ήρεμα, ίσως λιγο ξέγνοιαστα
κάπως έτσι ξεκινούν οι καλημέρες που μοιάζουν με την υπέροχη φωτογραφία της ανάρτησης...στολίδι στην κόρη του ματιού
κάπως έτσι και μετά η μέρα ας φέρει ό,τι θέλει...

Ευωδιαστό κείμενο για την ψυχή και το σώμα.

;)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μερικα λεπτα πρεπει να ειναι δικα μας για να αντεχουμε οσα η μερα θα φερει επειτα ε...;
ο συνδυασμος αμαρετο με σοκολατα εξιταρε την φαντασια και την γευση μου...θα το δοκιμασω...

νεραιδενια φιλακια και μια αγκαλια!!!

ναδα.- είπε...

Έχεις και μια καληνύχτα όμως από εδώ.
Ελπίζω να είναι ξεκούραστη.
Με όμορφα όνειρα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Elen Chamelen είπε...

Κάθε μέρα εύχομαι να χεις τόσο ωραία και μοναδικά πρωινά,χωρίς εφιάλτες να θάβεις στον κήπο σου ναι;
Φιλιά λιμανάκι μου!

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο μου...καλό μήνα και σε σένα με χαμόγελα πολλά!




Christine, the Elf ... οι άνθρωποι μοιάζουν πολύ,άσχετα αν προσπαθούν επιμελώς να το κρύψουν

Πολλές καλημέρες και σε σένα!

λιμανάκι είπε...

b|a|s|n\i/a... πολύ πολύ ενδιαφέρον!Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ;)






Άρη μου...εύχομαι όλα αυτά που 'θα ήθελες' να τα κάνεις πραγματικότητα

Γλυκιά καληνύχτα σου

λιμανάκι είπε...

meggie... μια όμορφη καληνύχτα και σε σένα :)





aggelika...και να τελείωνει με μια ήρεμη και όμορφη νύχτα ;)

λιμανάκι είπε...

Έλα τζακουζάκι μου...όλο σε περιμένω και όλο δεν μου έρχεσαι :(

Σε περιμένω!




Γρηγόρη...η καλημέρα και η καληνύχτα σου είναι πάντα ευπρόσδεκτη και επιθυμητή ;)

λιμανάκι είπε...

Αυγούλα μου...φιλάκια σου πολλά!




Νεραιδούλα... και έτσι όσο μακριά και άγνωστοι είμαστε,ερχόμαστε κοντά

Φιλάκια σου :)

λιμανάκι είπε...

Κασπερούλη...η σκέψη μετράει :)





Ποντικάκι... φιλάκι σου

λιμανάκι είπε...

Riddler...χαίρομαι να μπορώ να μεταφέρω αυτά που βλέπω και αυτά που νιώθω μέσα απο τα γραπτα μου

Καλή σου νύχτα





Νάδα μου...μια ζεστή αγκαλιά και τεντώματα στο κρεβάτι με τις ώρες.Και ας αφήσουμε τα όνειρα να πετάνε γύρω μας.Τι να τα κάνουμε άλλωστε αν ζούμε μια όμορφη πραγματικότητα?

;)

λιμανάκι είπε...

teardrop... μια τρυφερή καληνύχτα σου στέλνω να σε αγκαλιάσει :)





dim...κάπως έτσι ξεκινουν οι καλή μέρες.Με μουσικές και γλυκούς λόγους

Καληνύχτα...

λιμανάκι είπε...

ΝΑΪΑΔΑ μου..να το δοκιμάσεις!

Οι αγκαλιες ανεκτιμητα δώρα :)





Nάδα μου...και άλλη μια καληνύχτα απο εδώ...τρυφερή και χαμογελαστή

;)

λιμανάκι είπε...

Ασσελ... ναι :)

Φιλάκια σου πολλά!