Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Τα βραδυνά μου

.
.



Έξω αστράφτει.Και εγώ φοβάμαι.Ο κρότος και η ξαφνική λάμψη μέσα στο σκοτάδι πάντα με έκαναν να πετάγομαι.Και να ψάχνω κάποιο ασφαλή μέρος για να κουρνιάσω.Μόνη απόψε.Και το σπίτι φαντάζει πολύ μεγάλο για να χωθώ μέσα του.Αγκαλιάζω τα πόδια με τα χέρια μου και μένω κουλουριασμένη στην μιαν άκρη του κρεβατιού.


Μου αρέσει το καινούργιο μου σπίτι.Είναι ήσυχο.Ζωγραφισμένο με τα δικά μου χρώματα και σκεπασμένο με τις νότες μου.Μου αρέσει να πηγαίνω απο δωμάτιο σε δωμάτιο και να το παρατηρώ.Πως έχω σχηματίσει το καθενα.Και πως θα μπορούσα να το αλλάξω για να γίνει πιο πολύ δικό μου.Μου αρέσει ο μεγάλος μου κήπος.Και που βλέπω τα δέντρα και τα λουλούδια όταν ξυπνάω.Μου αρέσει και το βράδυ.Που τα φώτα φωτίζουν τους μικρούς νάνους και μου θυμίζει κάτι απο παραμύθι.Μου αρέσει ο καφές τοίχος πάνω απο το πιάνο.Και η προοπτική να τον γεμίσω με τα πτυχία μου.Μου αρέσει η άσπρη βιβλιοθήκη μου με τα μάυρα σχεδιαράκια(και όχι σχεδιάκια).Και ο τρόπος που έχω τοποθετήσει τα βιβλία μου.Μου αρέσει η κουζίνα μου που είναι μεγάλη και μου επιτρέπει να κάνω ελεύθερα τις αλχημείες μου.Μου αρέσει που το μπάνιο μου είναι ψιλοτάβανο και έχει και ντουζιέρα.Έτσι μπορώ επιτέλους να κάνω μπάνιο χωρίς χέρια.

Μου αρέσει να βλέπω τα πρόσωπα των ανθρώπων όταν είναι ερωτευμένοι.Έχουν μια άλλη όψη.Φωτεινή.Τα μάτια τους λάμπουν και το χαμόγελό τους στάζει μέλι.Όλες οι κινήσεις τους γίνονται αέρινες και τα λόγια τους ρέουν απο μέσα σαν ποίημα κρυφό.Φυλαγμένο χρόνια πολλά.Περιμένοντας το κατάλληλο άτομο να το ξεκλειδώσει και να το διαβάσει.

Δεν μου αρέσει να βλέπω τους ανθρώπους θυμωμένους.Τα χαρακτηριστικά τους είναι σκληρά και ασχημαίνουν.Μια πικρή μυρωδιά αναδύεται απο το δέρμα τους.Και τα λόγια τους τσακίζουν και ματώνουν.

Δεν είπα ποτέ οτι είμαι καλός άνθρωπος.Δεν πιστέυω οτι είμαι.Ούτε οτι αξίζω την αγάπη κανενός.

Περίεργες οι σχέσεις των ανθρώπων.Περίεργες και ευαίσθητες μαζί.Εύθραυστες.Εκεί που οι δύο γίνονται ένα.Στο σώμα και στην σκέψη.Κάτι γίνεται.Και όλα διαλύονται.Και γίνονται δυο ξένοι.Δυο ξένοι που ούτε ένα βλέμμα μπορούν να ανταλάξουν.

Ποτέ δεν μου άρεσε να χάνω ανθρώπους.Να κερδίζω ναι.Ποτέ να χάνω.Είναι κάτι που θα μπορούσε να με σκοτώσει.Δεν ξέρω γιατί πληγώνομαι τόσο εύκολα.Δεν μου αρέσει να είμαι τόσο αδύναμη.Αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.Μερικά πράγματα τα έχεις και δεν μπορείς να τα ξεφορτωθείς.Και εκεί πάει αυτό που λένε οτι πρέπει να δέχεσαι τον εαυτό σου όπως είναι.Και όπως μου είπε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο,τον εαυτό σου δεν πρέπει να τον αγαπάς μόνο όταν είναι καλά.Αλλά και όταν κάνει λάθη και όταν έχει αδυναμίες και ανασφάλειες.Εκεί χρειάζεται περίθλαψη.

Και καλή η θεωρία.Στην θεωρία όλοι είμαστε καλοί.Ειδικά στο να δίνουμε συμβουλές στους άλλους.Στην πράξη χωλαίνουμε.Εκεί είναι τα δύσκολα.Και εκεί ξεχωρίζουν οι πέτρες απο τα διαμάντια.
.
.


Γκρίζες και σήμερα οι σκέψεις μου.Αναμειγμένες με την βροχή και το αλκοόλ.Σφίγγω πιο πολύ τα πόδια στο σώμα μου και παρατηρώ τις καμπύλες που σχηματίζουν τα σεντόνια γύρω μου.Και σε κάθε μου κίνηση αλλάζουν.Αυτή θα είναι η παρέα μου για απόψε.


Καληνύχτα
.
.
.

31 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ ποσο σε νιωθω καμια φορα...

ξερεις δεν ειναι αδυναμια...αληθεια ειναι να πληγωνεσαι...
λενε πως αυτος ο κοσμος ειναι φτιαγμενος για οσους ειναι σκληροι και πως για να αντεξεις πρεπει να εισαι κι εσυ σαν αυτους...

πειραζει που μερικοι απο μας λεμε ακομα οχι...;
αληθεια ειναι να πληγωνεσαι...αφηνεις τα συναισθηματα σου να μιλουν και οχι την λογικη σου...

να ποτε δεν ειναι ομορφο να χανεις ανθρωπους...
μονο οταν κερδιζεις χαμογελας...

μια αγκαλια για τη νυχτα της μοναξιας...
εκτος απο τα σεντονια σου θα κατσω κι εγω για παρεουλα αν θες...
βαλε κατι να πιουμε...

φιλι!!!

λιμανάκι είπε...

Ναι καλή μου νεραιδούλα.Κάτσε να μου κάνεις παρέα.Τι θες να σου βάλω?Εγώ πίνω βότκα.Εσένα θα σου βάλω οτι τραβάει η όρεξη σου.Κάτσε για παρεούλα μου εδώ.Και ίσως κάποια στιγμή πιούμε και απο κοντά.

Φιλί..

Ναι

Γλυκό

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ;ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πάρε την απόφαση να κάνεις μία βαθιά βουτιά μέσα στα χρώματα. Ακόμα και πριν έρθει το καλοκαίρι.
Και ενημέρωσέμε για να σε βοηθήσω στον ΒΡΑΧΟ.

CASPER ~ ;)

Aristodimos είπε...

Βρηκες επιτέλους το λιμανάκι που σ αρεσει κι άραξες... απόλαυσε το , φροντισε να το χαιρεσαι σε καθε σου στιγμή και μην σε ξανα ακούσω να πεις πως δεν αξίζεις την αγάπη κανενός...
Ολοι αξιζουμε και ν αγαπήσουμε και ποσο μάλλον ν αγαπηθούμε...
Βαλε τωρα ενα CuttySark αν υπάρχει (αν οχι δεν με χαλάει και η βότκα)να σου κανω παρεούλα γιατί κι εγω μονάχος ειμαι... αλλωστε τουτη την εποχη η μοναξια εχει επεκταθει σε τετοιο βαθμό που εγινε πια συναίσθημα που ενώνει τους ανθρώπους...

Αντε salut , dinero y amor οπως λενε κι ...Σπανιόλοι

Αρης

Εφη είπε...

σημερα ειναι μια καινουργια μερα και ευχομαι η διαθεση σου να ειναι πολυ καλυτερη απο την χθεσινοβραδινη. παντα η νυχτα και ειδικα οταν συνοδευεται απο αλκοολ μας μελαγχολει.

καλη σου μερα καλη μου

ναδα.- είπε...

Άκου !

Έξω κελαΐδαν πουλιά

Πιες !

Απ το τραγούδι της βροχής

Γέλα !

Στο χάδι του άνεμου

Και κοίτα!

Αυτό το βρεγμένο κορίτσι απέναντι με το λευκό φόρεμα ,είσαι εσύ

Κοίτα !

Αγνό μένει!

Και από ότι και αν περάσει

Ξέρει που πηγαίνει

Κατευθείαν στην καρδιά

Κράτα !

Το χέρι της κράτα γιατί είναι η σοφία

Και νιώσε ...

Το ψέλλισμα τον μελισσών μέσα στα όμορφα μαλλιά σου

Τα καλοκαίρια που ανατέλλουν στο κορμί σου

Τα γέλια και τα χάχανα

Που απλώνουν στο ολάνθιστο σου πρόσωπο

και τον μύρο

που τις ψυχές κοντά της φέρνει

και γέλα γέλα γέλα

να το ακούσει ο άνεμος

...

piXie είπε...

Για μένα, η συνειδητοποίηση προηγείται της πράξης...Να βρει ο καθένας μέσα του ακριβώς τι είναι αυτό που τον τσακίζει, που τον φοβίζει, που τον κρατά δεμένο. Ύστερα θα μπορέσει πιο εύκολα να βρει την άκρη του...Διαφορετικά βαδίζει στα τυφλά.

Όμορφη η συμβουλή της φίλης σου!

Δεν πειράζει καμιά φορά να έχουμε μόνο τον εαυτό μας...Κάντον την καλύτερη παρέα σου...Θα σου πει τα πιο σωστά πράγματα για σένα, τις πιο μαγικές συμβουλές, αρκεί να του δώσεις τη σημασία σου..

Ταξιδιάρικες οι μουσικές σου...

jacki είπε...

Εντάξει χθες έβρεχε (εδώ χιόνιζε αλλά δεν έχει σημασία) δες σήμερα τι ελπίδες φέρνει ο ήλιος που καίει και φωτίζει.. Έλα χαμογέλα και είσαι τόσο όμορφη όταν χαμογελάς.

Unknown είπε...

αγκαλιάζοντας τις πτυχές του σώματός μας, αγγίζουμε σημεία που κανείς άλλος δεν ξέρει πώς να τα αγγίζει...

σημεία που μας ανατριχιάζουν μέχρι τόσο μέσα μας, που επίσης δεν θα φτάσει κανείς...

γι' αυτό χρειάζονται κάποιες νύχτες. για να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας πως υπάρχουμε...

...για μας...

φιλιά βρόχινα...

Albus Genius είπε...

Και γώ όλο για τις πράξεις έλεγα και όχι για λόγια. Ωσπου κάποια στιγμή έτρεχα δια την συνάντηση της αγαπημένης και σκόνταψα και έπεσα κάτω . Αυτή ξεράθηκε στα γέλια και εγώ παρέλαβα ένα σκισμένο και ένα σπασμένο χέρι. Και γέλασα και γώ. Για αλλού ξεκίνησα και αλλού βρέθηκα και η γελοιποίηση αυτή και η κοροιδία στον πόνο άλλαξε την πεποίθησή μου για λόγια και έργα. Γιατί και μόνος μου πήγα στο νοσοκομείο ενώ οι άλλοι γελάγανε ακόμη. Οι πράξεις δεν είναι πάντα όπως σχεδιάζονται.

Elen Chamelen είπε...

Αν δεν ήταν περίεργες οι σχέσεις λιμανάκι μου θα είχαν κάποιο νόημα;
Θα είχε κάποιο νόημα αν μερικές φορές δεν μισούσαμε τον εαυτό μας και δεν νιώθαμε την ικανοποίηση όταν μας λένε σε τέτοιες στιγμές πόσο πολύ μας αγαπάνε οι άνθρωποί μας;
Μπορεί να είναι πολύπλοκη η σκέψη μου,αλλά ότι στις πράξεις χωλαίνουμε έχεις δίκιο...
Εκεί είναι η μαγκιά άλλωστε.

Φιλιά!

dim juanegro είπε...

μάζι θα ζήσουμε για πάντα
πόσο δύσκολο το "μαζί"
πόσο περίεργο το "πάντα"
κι όταν το "θα" παίρνει από το χέρι την ζωή
οι πέτρες ερωτεύονται διαμάντια
και το ανίθετο
κι ύστερα το απλό γίνεται σύνθετο
και το καλό , κακό
και τα σχεδιαράκια, έργα τέχνης
μόνο και μόνο για να αντέξεις
να νιώθεις, να ζητάς, να έχεις, να μην έχεις
κι ύστερα το γλυκό μοιάζει πικρό
και το αντίθετο
μόνο που και τα δυο ήταν εκεί
σαν να μην κάνει το ένα δίχως το άλλο
αγκαλιασμένα
κοντά στην θάλασσα
πότε το ένα να βγαίνει στον αφρό
πότε το άλλο
και κάποιες εύθραστες στιγμές
να'τα μαζί
κι ύστερα ο θυμός γίνεται ληγμός
το δάκρυ ξαναγίνεται χάδι
και πάλι από την αρχή
κι ύστερα το χαμόγελο που στάζει μέλι, ξαναστάζει και ξαναστάζει
τί κι αν νυστάζει
τί κι αν ζαλίζεται
σε μια στιγμή στην αλήθεια παραδίδεται
κι ας φοβάται
και ξαναδίνεται
εισπνέι εκπνοές και χρώματα ντύνεται
κι ύστερα το "μαζί" λαμβάνει φιλί
που φθάνει με εισιτήριο χωρίς επιστροφή
και οι δυο ξένοι
χαμογελούν δειλά
είτε ξανά είτε για πρώτη φορά
κι ας περάσουν τρεις αιώνες, τρία χρόνια ή τρεις μήνες
ένα άγγιγμα διασώζει από τις δίνες.

:)

gregory είπε...

ΩΡΕ ΓΑΜΟΤΟ ΠΑΛΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗ ΕΙΣΑΙ???

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Όταν ρώτησαν τον Θουκιδίδη τι είναι δύσκολο, απάντησε, το γνώθι σ αυτόν.

όταν πάλι τον ρώτησαν τι είναι εύκολο, απάντησε "το να δίνεις συμβουλές"

Καληνύχτα

Και αν είναι μαύρο, ας ασπρίσει

mahler76 είπε...

θα μπορούσα να το έχω γράψει κι εγώ αυτό, ίσως όχι τόσο καλά άλλα με εκφράζεις απόλυτα. Καλό σου βράδυ.

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο μου...δύσκολη η πράξη αλλά όχι ανεφικτή.Θέληση να υπάρχει

Καλό σου βράδυ

:)




Κασπερούλ...μμμ...κάτσε να δω αν τα θυμάμαι...Βάρη.Ρυθμιστές.Αέρας.Χειριστήρια.Ολα οκ?

:)

λιμανάκι είπε...

Άρη μου...ευπρόσδεκτη και γλυκιά η παρέα σου..
jack daniels έχω.Να βάλω?

Έχεις δίκιο...πλέον η μοναξιά είναι ένα συναίσθημα που δένει πολλούς ανθρώπους...

Θα μου χαρίσεις ένα χαμογελάκι?

Ε?




Εφη...καλώς ήρθες στο λιμανάκι μας.Πάντα ευπρόσδεκτη!

λιμανάκι είπε...

Νάδα μου...με συγκίνησε το σχολιάκι σου.Τα λόγια σου τρυφέρα και γεμάτα αγάπη όπως πάντα...

Χαμογελάκι γλυκό...






piXie...ναι..πρέπει να του δίνουμε σημασία κάποιες φορές.Λίγες όμως ;)

Φιλάκια σου πολλα

λιμανάκι είπε...

Τζακουζάκι μου...αυτό με έφαγε.Η ομορφάδα μου :p

Φιλάκια στην μουρίτσα σου !






Νεραίδούλα...υπάρχουμε για μας...δεν το είχα σκεφτεί ποτέ...Για μας υπάρχουμε..?

Μμμ...


(Τώρα με έβαλες σε σκέψεις...)

λιμανάκι είπε...

Albus Genius...όμορφο να γελάς...και όμορφο να κάνεις πραγματα για τους αγαπημένους σου..και όμορφο ειναι να πέφτεις χαμηλά μερικές φορές.Όμορφα και τα λόγια και οι πράξεις.Όμορφη και η επίσκεψη σου στο λιμανάκι μου καθώς και το χαμόγελο που μου έβγαλες διαβάζοντας σε

:)






Assel...ναι..έτσι είναι οι σκέψεις.Περίεργες και ανυπάκουες!

Φιλάκια σου πολλά

λιμανάκι είπε...

dim...πότε μια καλημέρα,πότε μια καληνύχτα.Πότε με χαμογελάκι,πότε με στεναχωράκι.Πότε με ήλιο,πότε με συννεφιά.Πότε με νηνεμία,πότε με κύμματα...






Έλα βρε Γρηγόρη μου...δεν είμαι πάντα στενάχωρη.Είμαι πολύ χαμογελαστό άτομο.Απλώς γράφω μονο όταν είμαι συννεφιασμένη.Για αυτο είναι έτσι και τα κειμενάκια μου.Έλα...

λιμανάκι είπε...

Φλεγόμενε...ναι..θα ασπρίσει..

Καλή σου νύχτα





mahler76...δεν περίμενα να μου το πεις αυτό...Ξέρω πως είναι να βλέπεις τις σκέψεις σου αποτυπωμένες απο κάποιον άλλον.Είναι λίγο περίεργο,αλλά όμορφο συνάμα...

Μια όμορφη καληνύχτα και σε σένα

musicgarden είπε...

Γεια σου ευαίσθητο λιμανάκι!!Φιλιά!! :-))

aggelika είπε...

Όταν φοβάσαι τις αστραπές και τις βροντές είναι μια αγκαλιά που ψάχνεις να βρεις. Έτσι δεν κάνουν και τα παιδιά?
Σκληρό να λες ότι δεν αξίζεις την αγάπη.. άσε τους άλλους να ξέρουν καλύτερα, αυτούς που θα θελήσουν να σε αγαπήσουν! Κάθε άνθρωπος έχει και την καλή πλευρά του, αυτήν που αξίζει την αγάπη!!

(Τα τραγούδια που επιλέγεις κάθε φορά μ' αρέσουν πολύ!!)

teardrop είπε...

οι βραδυνές ώρες είναι ιδανικές για τις πιο ουσιαστικές σκέψεις...και τις πιο σκοτεινές,αλλά...τί πειράζει?!
καλησπέρα!

Aura είπε...

Κάθε φορά, σε βρίσκω όλο και πιο συνειδητοποιημένη, αν μου επιτρέπεις.Αγαπάς περισσότερο τον εαυτό σου και φαίνεται. Και η αναρτήσεις σου γλυκιές και φευγάτες, με μιά αλυσίδα στο πόδι, όπως και συ(την αλυσίδα στο πόδι μπορείς να την σκεφτείς ποικιλοτρόπως:)

Φιλιά πολλά
Θα ξαναβρεθούμε:))

λιμανάκι είπε...

Αυγούλα μου...φιλάκια σου πολλά!






aggelika...έτσι..σαν τα μικρά παιδιά και εμείς.

Χαιρομαι που σου αρέσουν τα τραγουδάκια μου

Καλή σου μέρα!

λιμανάκι είπε...

teardrop...όχι.δεν πειράζει.Είναι όμορφο να χάνεσαι στις σκέψεις σου μερικές φορές.

Μια όμορφη καλημέρα!





Αυρούλα μου...μμμ...δεν ξέρω να είμαι πιο συνηδειτοποιημένη ή πιο ασυνηδειτοποιημένη.Ή αν αγαπάω περισσότερο τον εαυτό μου ή λιγότερο.Πάντως είμαι πολύ πιο ήρεμη :)

Να ξαναβρεθούμε!Ναι!

Φιλάκια σου πολλά

;)

Appelsinpigen είπε...

Υπάρχουν φορές -πολλές φορές- που μ αγκαλιάζει κι εμένα αυτή η επίπονη μοναξιά...

Και κάνω κι εγώ παρέα με τις καμπύλες που σχηματίζουν τα σεντόνια και τις καμπύλες που σχηματίζει το μυαλό μου...

Αλλά, διαπιστώνω ότι ακόμη κι αυτές οι φορές βοηθάνε. Ως μέτρο σύγκρισης.

Καλό σου βράδυ λιμανάκι!!!

λιμανάκι είπε...

Christine, the Elf...μετά ομως,κάθε φορά,έρχεται το πρωί...

Καλή σου μέρα

;)