Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

.

.
.





Με το πρόσωπο κολημένο στο τζάμι,παρακολουθώ τις σταγόνες της βροχής να πέφτουν πάνω του και να στέκουν εκεί σαν μικρά ακατέργαστα διαμάντια.

Μια βαθιά εκπνοή και όλα θολώνουν.Ζωγραφίζω στο άσπρο πλαίσιο σχήματα με την άκρη του δαχτύλου μου.Και με μια εισπνοή τα εξαφανίζω.Μετά εκπνέω και είναι εκεί.Μαγικά.Και πάλι απο την αρχή.Όπως κάνω με τις σκέψεις μου.

Κρυμμένος είναι ο ήλιος σήμερα.
Και μαζί με αυτόν και το χαμόγελό μου.

Στέκομαι όρθια στο καθρέπτη και φανερώνω την γύμνια μου.Κοιτάζω αυτό που τόσο επιθυμείς να δεις.Και δεν μπορείς.Όλες τις γωνίες και τα απόκρυφα σημεία του.Τα βουνά,τις χαράδρες,τις θάλασσες.

Πόσο μακριά αισθάνομαι απο το σώμα μου.Πόσο διαφορετική νιώθω μέσα του.Ένα δοχείο που μ'έχει φυλακισμένη.Και μέρα με την μέρα φθείρεται.Και κάθε μέρα εγώ γεννιέμαι.

Θα ήθελα να σκεπαστώ μ'εναν μακρύ φαρδύ μανδύα.Να μην διαγράφεται καμμιά καμπύλη του κορμιού μου.Να βγω να περπατήσω ανάμεσα στους ανθρώπους και κανείς να μην με αντιλαμβάνεται.Αόρατη στο πλήθος.
Να νιώθω μόνο εμένα και τον αέρα που έρχεται απο κάτω μου. Και βγαίνει απο μέσα μου.

Κρύφθηκε ο ήλιος σήμερα.
Και η αναπνοή μου γίνεται όλο και πιο δύσκολη.








21 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

πόσο μακριά αισθάνομαι από το σώμα μου!
την ψυχή σου να ακουμπάς. νύχτωσε. στην νύχτα. να θυμάσαι να ανασαίνεις. στον ήλιο. που θα βγει αύριο...
(το κομμάτι δίπλα εκπληκτικό!)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ακου καλά τις μουσικές σου! Είναι και ήλιος και βροχή...
Και οι στιγμές σου έτσι θα'ναι...
Πότε ήλιος, πότε βροχή...
Δεν υπάρχει τίποτα που να'ναι τίποτα...
Φιλιά βραδυνά!

Aristodimos είπε...

Γεμίζεις το κενό με ανάσες
και βρέχει,
πάντα βρέχει στο πλάι σου
Είναι οι στιγμές
που λύνεις τους κόμπους
ξετυλίγεις το πάθος
κι ακουμπάς με προσοχή
τις διάφανες λέξεις
που ξεχειλίζουν απο μέσα σου
γυμνές...

Αρης

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAI AN KΡΥΦΤΗΚΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.ΕΤΣΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

gregory είπε...

αχ λιμανακι μου εχεις και εσυ μια απαγοητευση ..μη λιγας ματια μου ..αυριο θα εισαι πολυ ποθητη θα το δης...απλα η βροχη σε εχει επιρεαση..
αυριο θα εισαι ντυμενη...και θα σε τωνε με τα ματια τους...

Ανώνυμος είπε...

Βρε νεραϊδούλα, αερικό, που θες να κυκλοφορείς ανάμεσά μας χωρίς να σε βλέπουμε, ο ήλιος δεν χάνεται ποτέ. Ούτε όταν τον σκεπάζουν τα σύννεφα. Συνεχίζει να υπάρχει και να παίζει μαζί μας. Κάποια στιγμή θα μας κάνει «ΤΣΑ !!» και θα συνεχίσουμε το παιχνίδι. Χαμογέλα του συνέχεια, ακόμα κι όταν είναι κρυμμένος. Τότε θα τον αναγκάζεις να βγει, νομίζοντας ότι τον είδες. «ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ !»

CASPER ~ ;)

aggelika είπε...

Πίστεψε με... είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί να περνάς απαρατήρητος μέσα στο πλήθος των ανθρώπων... σε κάνει να νιώθεις το απόλυτο μηδενικό...

(το τραγούδι που παίζει είναι υπέροχο- το the swell season. Από που είναι?)

teardrop είπε...

o ήλιος βγήκε ξανά,αλλά η αναπνοή δε λέει να επιστρέψει...
καλημέρα!

Unknown είπε...

είναι στιγμές που νιώθουμε έτσι. να προχωράμε και να θέλουμε μόνο τον άνεμο να μας χαϊδεύει...

είναι κι αυτές όμορφες στιγμές κι ας έχουν τη μελαγχολία τους. ο ήλιος ξαναβγαίνει. το ξέρεις...

και τότε θα χαμογελάσεις ξανά...

:)

φιλιά βρόχινα μάτια μου...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ενα δοχειο το σωμα που κραταει φυλακισμενη την ψυχη...κι αυτη ειναι τοσο μα τοσο ελευθερη...
πως να μαθει να ζει εκει μεσα με τα πρεπει...τα μη...;πως να μαθει να μην ειναι ελευθερη...

βαλε το φαρδυ φορεμα και βγες εξω...
γινε αορατη και νιωσε μονο τον ανεμο...
καντο...
βαλε το φαρδυ φορεμα...

νεραιδενιο φιλι σου αφηνω!!!

Axis Mundi είπε...

Ο ήλιος θα ξαναβγεί και αυτή τη φορά θα είναι πιο έντονος. Πάρε βαθιές ανάσες και απόλαυσε.
Καλησπέρες στο λιμανάκι

Unknown είπε...

Λιμανάκι μου κρύβεται το χαμόγελο αλλά μετά ξανάρχεται. Υπομονή ...

(εδώ και μέρες δεν μπορούσα να μπω στο blog σου - σήμερα τα κατάφερα και χαίρομαι γιατί νόμιζα πως είχες κλείσει το λιμάνι σου μόνο για λίγους)

pafa64 είπε...

Μας λείπει το χαμόγελό σου ...

ναδα.- είπε...

Ναι… είναι απίστευτο…
:)

λιμανάκι είπε...

b|a|s|n\i/a...ο ήλιος βγήκε και εγώ ανάσανα

Καληνύχτα γλυκέ μου





Βιολιστή μου...τίποτα δεν είναι τίποτα...Ναι...

Φιλάκια σου πολλά!

λιμανάκι είπε...

Άρη..μου άρεσε αυτό που μου έγραψες...

... :)





Σκρουτζάκο μου...έτσι είναι η ζωή.Απρόβλεπτη

Φιλάκια σου πολλα!

λιμανάκι είπε...

Γρηγόρη...μερικές φορές αυτό θέλεις.Να μην είσαι ποθητός σε κανέναν.Δεν είναι πάντα καλό να σε θέλουνε....






Κασπερούλη...χαμογελασα!Που πήγε ο ήλιος?

Φτου ξελευθερία!

:)

λιμανάκι είπε...

aggelika...άσχημο είναι επίσης να θέλεις να μείνεις μόνος με τις σκέψεις σου και όλοι να σε κοιτάζουν και να σε πειράζουν.Αισθάνεσαι σαν αντικείμενο...

Το τραγούδι ειναι απο το συγκρότημα 'swell season'.Είναι δυο παιδιά που έγραψαν και την μουσική της ταινίας 'Once'



teardrop...πάμε μαζί.Βαθιά αναπνοούλα
Φουουουουουουουουου

;)

λιμανάκι είπε...

Νεραιδούλα...ναι..έτσι ειναι..ο ήλιος ξαναβγαίνει και εμείς χαμογελάμε ξανά...έστω και δειλά

Φιλιά σου πολλά!





ΝΑΪΑΔΑ μου...ένα γλυκό-γλυκό φιλί και σε σένα!

λιμανάκι είπε...

Axis Mundi...πολλές καληνύχτες απο το λιμανάκι!





meggie...το λιμάνι μου δεν έχει νόημα αν είναι μόνο για λίγους.Περιμένει όλες τις αγαπημένες του βαρκούλες

:))

λιμανάκι είπε...

Παντελή μου...εδώ είναι!

Να ένα μεγάλο μόνο για σένα :)




Νάδα...μμ..ποιο είναι απίστευτο..?

:))