Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Χορεύοντας πάλι...









.

.
.
Ακροβατώντας στην άκρη του γκρεμού

Μ'ένα τριαντάφυλλο στο στήθος γαντζωμένο

Στάζοντας μέλι σ'ανυποψίαστους θεούς

Και ένα τραγούδι ίσως παραπονεμένο




Χορεύω πάλι με τους ώμους μου γυμνούς

Και ένα χαμόγελο στα χείλη απλωμένο

Σκορπώντας άρωμα απο κόσμους μακρινούς

Και μια δροσιά απο κάποιον κήπο ξεχασμένο




Ψέλλνοντας ήρεμους μελωδικούς σκοπούς

Μ'ένα βιολί ξεθωριασμένο απο τον χρόνο

Να 'ρθω ένα βήμα πιο κοντά στους ουρανούς

Μήπως μπορέσω να απαλύνω πια τον πόνο

.



Μακριά απο ξύλινα τοπία και καιρούς

Αποκοιμιέμαι σ'ένα σύννεφο επάνω

Αφήνω πίσω μου συντρίμμια και καημούς

Και ένα δάκρυ ας κυλήσει παραπάνω







23 σχόλια:

ναδα.- είπε...

Χορεύω μαζί σου
Πάνω στο χαμόγελο σου
Και έπειτα ένα γέλιο να ξημερώσει
Μπροστά σε μια θάλασσα

Aristodimos είπε...

Το σύννεφό σου απόψε
στο απέριττο φως θα σε πάει
εκεί που οι σκιές απουσία δηλώνουν
να σ αφήσει να ζωγραφίσεις
εσύ το κόσμο σου

Ξόδεψε όσο χρώμα θες,
η παλέτα της θάλασσας
ανεξάντλητη είναι...

Αρης

gregory είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....

teardrop είπε...

όμορφο.πάρα πολύ όμορφο!

λιμανάκι είπε...

Νάδα...χαμένοι στο πράσσινο,να βλέπουμε μια τον ήλιο να βουτάει στα ήρεμα νερά και μια να αναδύεται λουσμένος...




Άρη...τι όμορφα τα λόγια σου...γλυκά συνέχισες το ταξίδι μου..

λιμανάκι είπε...

Γρηγόρη...μια γλυκιά καλημέρα...





teardrop...΄χαίρομαι που σου αρέσει...

:)

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΘΗΚΕΣ :(
ΤΙ ΘΑ 'ΛΕΓΕΣ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΣ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ?

CASPER ~ ;)

jacki είπε...

Πάντα φωτεινοί να είναι οι χοροί σου.. Με λουλούδια στα μαλλιά και μελωδία μιας κιθάρας να σε συντροφεύει.
Καλημέρα σου.

lakis είπε...

Λίγο λυπημένο, αλλά πολύ όμορφο. Καλό απόγευμα

ΚΙΡΚΗ είπε...

Επιτέλους!
Επιστρέφω σπίτι σου και σε βλέπω από το παράθυρο να χορεύεις. Είχε περάσει καιρός που τα βήματα, νόμιζα, πως τα' χες πια ξεχάσει και ωπ και ώπα άρχισες το χορό...Με παρέσυρες και μένα πιάνοντάς με από το χέρι και αρχίσαμε να στροβιλιζόμαστε μέχρι που λαχανιάσαμε και ζαλιστήκαμε και πέσαμε κάτω, σκασμένες στα γέλια...Και πάλι είχα καιρό να σ' ακούσω να γελάς.
Την τελευταία φορά που σε είδα, έβλεπα μόνο να χαμογελάς!
Μη με ξεχνάς!
Μάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΛΥΠΗΜΕΝΟ ΝΟΜΙΖΩ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΛΩ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.

aggelika είπε...

είναι απίστευτο το πόσο μπορεί να αλλάξει ο χορός τον άνθρωπο!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κι ενα δακρυ ας κυλησει παραπανω...
ο βρεγμενος την βροχη δεν την φοβαται...
αλλωστε θα μας μεινει ο χορος ε...;

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου...
και χαμογελα...οταν στεγνωσει το δακρυ θα μεινει το χαμογελο ε...;

Unknown είπε...

Λιμανάκι μου τι όμορφες .... βαρκούλες έφτιαξες!!!

...ας κυλήσουν δάκρυα παραπάνω ...
έτσι κυλάμε κι εμείς, μαζί τους

την καλημέρα μου

dim juanegro είπε...

...με ένα τριαντάφυλλο στο στήθος γαντζωμένο
να δίνει χρώματα σαν μενταγιόν ερωτευμένο
πότε χαϊδεύοντας την φλέβα του λαιμού
και πότε σκίζοντας την στέγη του μυαλού
μια του δικού σου, μια των άλλων
πότε στο "τώρα", πότε στο "μάλλον"
πάλι χορεύοντας στις άκρες των χειλιών
κάτι από τάνγκο εκεί στις όχθες των σφυγμών
στάζοντας μέλι σ'ανυποψίαστους θεούς
ρίχνωντας βέλη σε εποχές
κουρνιάζοντας σε αποχές
κοιτώντας άφωνη μια σπάνια και κίτρινη αράχνη
να πλέκει τον ιστό της
να υψώνει τον ιστό της
μες σε δροσιά από κάποιον κήπο ξεχασμένο
που τρέφει η ανάσα σου ένα πρωινό αναμμένο
και μια έχει ζέστη, μια έχει κρύο, μια είναι "ένας", μια είναι "δύο"
πότε ανέμελη ηδονή, πότε συθέμελη οδύνη
και μια αγκαλιά να μην σε αφήνει
έτσι σφιχτά
έτσι ορθάνοιχτα
να καταπίνει δάκρυα ο χρόνος
ένα ημιτόνιο, μια αγάπη κι ένας τόνος
ψέλνοντας ήρεμους μελωδικούς σκοπούς
μέσα από το "είναι" σου χυμούς
μια για την γεύση
μια για την έλξη
που σπέρνουν οι ώμοι οι γυμνοί
το "θέλω" για να αντέξει
την όποια σκέψη την κρυφή
την πιο τολμηρή σου λέξη...



Υπέροχο το ποίημά σου. Χαϊδεύει με μελωδία τα αυτιά.

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Λες να δοκιμάσουμε να του βάλουμε μουσική;;

χμ

λιμανάκι είπε...

Κασπερούλη...ε..αν χορεύω πιο συχνά θα με βαρεθείτε ;)





Τζακουζάκι μου...σε ευχαριστώ πολύ.Γλυκά πολλα φιλιά σου!

λιμανάκι είπε...

Λάκη..ευχαριστώ

Μια όμορφη μέρα να έχεις :)






Κίρκη μου...ναι...είναι ωραία να γελάς.Να γελάς πολύ!Πρέπει να το κάνουμε πιο συχνά!

Δεν σε ξεχνώ

;)

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο...ήρθα και το είδα.Πολύ καλό!Σ'ευχαριστώ που έβαλες και μένα μέσα.Θα το επιληφθω

Καλημέρα!







aggelika..χορός...μουσική...και γέλιο

:)

λιμανάκι είπε...

ΝΑΪΑΔΑ...ναι καλή μου νεραιδούλα μένει το χαμόγελο

Πολλά φιλιά και σε σένα!






meggie..χαίρομαι που σου άρεσε!

Όμορφες καλημέρες και σε σένα!

λιμανάκι είπε...

dim...μου αρέσει να σε εμπνέω...

..άντε...γράψε κανένα καινούργιο τραγουδάκι

;)






φλεγόμενε...:)

μου άρεσε ο πλυθηντικός :)

Η αλήθεια είναι οτι έχω πολυυυυυυυυ καιρό να μελωποιήσω στίχους μου.Παλίοτερα έγραφα τραγούδια.Τώρα μόνο στίχους ή σκέτη μουσική.
Λες να το επιχειρήσουμε?

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

Κι όταν θα σταματήσω
τον κόσμο να μετρώ
Απ΄την αρχή θ΄αρχίσω
και πάλι να μεθώ.
* * *
Μ’ ένα πανί θα πάω
δίχως κουπί
μ΄αρμύρα θα μετράω
για πάντα τη ζωή.
--------------------
Μου άρεσε πολύ λιμανάκι

λιμανάκι είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε...

Και εμένα μου άρεσε ο τροπος που το συμπλήρωσες..


΄Καλώς ήρθες στο λιμανάκι μου

:)