Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Εικόνες

.
.



Με το αυτοκίνητο τρέχω στην εθνική.Το πόδι καρφωμένο στο γκάζι μέχρι το τέλος του.Το κοντέρ δείχνει 180 και η στροφή μου κλείνει περιπαιχτικά το μάτι.Δεν χωράει το φρένο τώρα.Τα χέρια στο τιμόνι σφιχτά.Τα πόδια ενωμένα.Ένα μικρό κράτημα της αναπνοής.Και ένας στιγμιαίος πόνος στο στομάχι.Θα τα καταφέρω?


Απλώνω τα χέρια μου στον ουρανό.Γυρίζω γύρω,γύρω,γύρω,γύρω...μέχρι να ζαλιστώ.Και μετά απο την άλλη.Και γελάω.Και νιώθω την ευτυχία να σκαρφαλώνει στο σώμα και να γαργαλάει την άκρη της μύτης μου.


Στην κούνια.Πηγαίνω ψηλά.Όλο και πιο ψηλά.Γέρνω το κορμί μου προς τα πίσω και αφήνω τον άνεμο να μου χαιδέψει τα μαλλιά και το πρόσωπο.Πράσσινο και γαλάζιο.Γη και ουρανός.Και εγώ να σε ψάχνω.


Καθισμένη στο παγκάκι με τα πόδια σταυρωτά στο στήθος.Μπροστά μου η θάλασσα.Κλείνω τα μάτια και αφήνομαι στο άρωμα.Και στο τραγούδι της.Μια βαθιά εισπνοή και ένα δάκρυ που σκουπίζω αποφασιστικά πριν προλάβει να κυλήσει.


Παλιά σοκάκια.Ερειπωμένα σπίτια.Εγκατατελειμένα κτίρια.Ζωές ανθρώπων.Δάκρυα,χαμόγελα και αναμνήσεις χορεύουν στα συντρίμμια σαν φαντάσματα.Και ανάμεσα τους εγώ.Να γυρεύω εμένα.Μήπως με ξέρει κανείς?


Μικρό κορίτσι με χρυσά κυκλάκια για μαλλιά και ένα άσπρο φόρεμα.Τρέχω.Απο αγκαλιά σε αγκαλιά.Απο ασφάλεια σε ασφάλεια.Κοιτάζω με λαχτάρα τα μάτια.Χαμογελάνε?Ναι...χαμογελάνε...Όλα θα πάνε καλά τότε


Όλα θα πάνε καλά...


Με αγαπάνε ακόμα...








24 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Μα σιγουρα σ'αγαπάνε και θα εξακολουθούν να σ αγαπάν εστω κι αν εσυ μεγάλωσες και θες να παραστήσεις τον Schumacher...

Καλό μηνα ! ! !

Φιλούρες

Αρης

jacki είπε...

Μια απογευματινή βόλτα όλο αυτό.. λείπει μια γενναία μερίδα παγωτό.
Η φωτογραφία σου ΑΨΟΓΗ.

dim juanegro είπε...

...και να νιώθεις την ευτυχία να σκαρφαλώνει στο σώμα και να γαργαλάει την άκρη της μύτης σου... και να χαμογελάς, να κλείνεις λιγάκι τα μάτια και να μισανοίγεις τα χείλη... και να τα σφίγγεις πάλι... και να κρατάς για λίγο μέσα σου την πιο μεθυστική εκπνοή που... και να την αφήνεις μετά να ψαχουλεύει τα ερειπωμένα σπίτια, να κρύβεται κάτω από τα κεραμμύδια για σκιά, για ζεστασιά, για ασφάλεια... κι ύστερα να την διακρίνεις φευγαλέα στην άκρη της κούνιας... στο απρόσμενο γέλιο ενός μωρού... κάτω από το μαξιλάρι...

κι ύστερα εκείνη η ίδια εκπνοή σαν δώρο μπορεί να δωθεί για εισπνοή στα τυχερά πνευμόνια και να γίνει φιλί στα μάτια που ξεχάστηκαν, για να ξαναχαμογελάσουν...

ξέρεις, κάποια μάτια, δεν χαμογελάνε μόνο... κάποια μάτια αν και τρέχουν με 180 χιλιόμετρα την ώρα και μοιάζουν μακρυνά... ανοίγουν ξαφνικά μπροστά στο τυχερό βλέμα κι εκείνο βουτάει μέσα τους, και κολυμπάει παρέα με μια μελωδία σαν αυτήν... μαζεύει μια χούφτα άμμο από τον βυθό κι ένα μικρό πολύχρωμο κοχύλι... ξαναβγαίνει στην επιφάνεια... αφήνει την άμμο στα χέρια σου, σου φοράει το κοχύλι στα μαλλιά και στέκει εκεί να χαζεύει, να αγαπάει, να μαθαίνει...

...την επόμενη φορά ας τ΄ρεξουμε με ταχύτητα διαφυγής... να μας πάει πιο κοντά στα αστέρια που γυρίζουν γύρω, γύρω, γύρω, γύρω...

Καλημέρα. Ακόμα μια φορά δροσιά ένιωσα στην ανάσα μου διαβάζοντας, κοιτώντας..... ακούγωντας.

;)

DaisyCrazy είπε...

όλα θα πάνε καλά! μα μην τρέχεις τόσο πολύ :)

ναδα.- είπε...

Μερικές φορές δεν έχεις λόγια να πεις πως έρχεται κάτι και στέκει μέσα σου.

Πως σκαρφαλώνει και σε ακουμπά γλυκά.

Αληθινά , αυτό το κείμενο με γαλήνεψε...

Με έκανε να χαμογελάσω γλυκά.

Πραγματικά , όταν διαβάζω τέτοια κείμενα από σένα, γεμίζω. :)

Δεν έχω λόγια λοιπόν στα δικά σου λόγια.

Μόνο χαμόγελα. :) :)


Υ.Γ. μμμ... Εντάξει, υπάρχουν και χειρότερα...

Σκέψου, να γυρίζεις γύρω, γύρω, γύρω, γύρω...


Kαι μετά να θες να μπεις στο αμάξι για να πας με 180 χιλιόμετρα ...


:))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TI OMOΡΦΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ.ΜΗ ΤΡΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΣΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

musicgarden είπε...

Για να βλέπω χαμογελάκια!!Φυσικά και θα πάνε όλα καλά!Στο χέρι μας είναι.
Όλοι σε αγαπάνε.Όλοι έχουμε ανθρώπους να μας αγαπάνε.Καμιά φορά μας πιάνει το παράπονο.Όλοι το παθαίνουμε,είναι στην ανθρώπινη φύση.
Φιλιά και χαμογελάκια!! :-))))

gregory είπε...

σε αγαπανε και μαλιστα πολυ.....
μη ζητας καθε φορα επιβεβεωση...

λιμανάκι είπε...

Άρη μου... :) .... Schumacher με φωνάζει ο πατέρας μου :)

Το ξέρω οτι με αγαπάνε.Η αλήθεια είναι οτι αυτό ποτέ δεν το στερήθηκα μέχρι τωρα...

Φιλάκια και σε σένα





Τζακουζάκι μου...παγωτό..ναι!ναι!Έχεις απόλυτο δίκιο!

:)

Χαιρομαι που σου αρέσει η φωτογραφιούλα μου

Φιλάκι σου γλυκό

λιμανάκι είπε...

dim...μου αρέσει που σου αρέσει το κείμενό μου.Για ακόμα μια φορά...χαμογελάκι?

;)




Dorothea μου...ε..όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας.Μην το πεις πουθενα...αλλά...μου αρέσει να τρέχω ;)

Φιλάκια σου πολλά!

λιμανάκι είπε...

Νάδα μου...ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσει να σε γαληνεύω...να σε γεμίζω...και να σε κάνω να χαμογελάς..?

Πολύ-πολύ!




ΥΓ.Μμμ..ναι...τώρα που το λες...δεν μπορώ να πω..δίκιο έχεις

:))

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο μου...μην ανυσηχείς...προσέχει το λιμανάκι

Όμορφες καλημέρες!

:)




Αυγούλα μου...χαμογελάκια?Πολλά!Και πολλά φιλάκια και σε σένα!

Θα τα πούμε σε λίγες μέρες απο κοντά ε?

;)

λιμανάκι είπε...

Γρηγόρη μου...δεν γράφω ούτε για να πάρω επιβεβαίωση,ούτε για να ζητιανέψω την αγάπη κανενός,ούτε επειδή πιστέυω οι δεν με αγαπάνε.Αυτός ο χώρος άνοιξε για να γράφω αυτούσιες τις σκέψεις μου,όπως ακριβώς βγαίνουν απο το κεφάλι μου,χωρίς να σκέφτομαι τι είναι λάθος,τι σωστό ή τι γνώμη θα σχηματίσει ο άλλος για μένα.
Ξέρεις πόσες χαζές σκέψεις περνάνε απο το μυαλό μας καθημερινά?
Άπειρες!Απλώς εγώ τις καταγράφω κιολας

;)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ταξιδεψα σε μια ανοιξιατικη βολτα γεματη με εικονες...
η μουσικη απλα υπεροχη...

σ'αγαπανε ε...;
ναι σ'αγαπανε κοριτσακι...

νεραιδενιο φιλι!!!

Unknown είπε...

όλα θα πάνε καλά...

ναι...

...ναι...

φιλιά βρόχινα...

(κι εγώ σκέψεις κάνω...μη ρωτάς...)

Appelsinpigen είπε...

Μου έδωσε πολύ όμορφη αίσθηση το κείμενο σου!

Κοριτσι με το άσπρο φορεμα και τα χρυσα κυκλάκια στα μαλλιά, όλα θα πάνε καλά, όσο χρησιμοποιείς τις αναμνήσεις σου σαν ώθηση στην κούνια σου!

Να εισαι καλα, λιμανακι, να βρισκεις την ηρεμια κ την ασφαλεια που σου πρέπει....

teardrop είπε...

όλο περνάω και ξεχνάω να σχολιάω...
είναι που ΄χανομαι στην εικόνα,είναι που δε θέλω να χάσω τη μουσική..
ναι,αν σε αγαπάνε ακόμα,όλα καλά θα πάνε..
καλημέρες!

Unknown είπε...

Όλα καλά, όλα καλά ...
μόνο αυτό και τα μάτια να γελάνε λιμανάκι μου ... όποτε κι αν τα βρεις ... όπου κι αν τα βρεις ...

Φιλιά

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.

Οδυσσέας Ελύτης

@ στο λιμάνι των χαμένων ονείρων

marilia είπε...

Καινούργια στη γειτονιά. :) Διάβασα για ένα... ταξιδιάρικο κινητό που ερωτεύτηκε έναν ιππόκαμπο και ζήτησε τη βοήθεια ενός ανθρώπου για να πάει να βρει τον καλό του στο βυθό της θάλασσας. ;)

Καλώς σε βρήκα. Θα περνώ. :)

λιμανάκι είπε...

ΝΑΪΑΔΑ μου...χαίρομαι που σε πήρα μαζί μου στην βολτίτσα μου...

Φιλάκια σου πολλα!





Νεραιδουλα...ελεύθερα!

Άκουσα θα έρθεις να μας δεις στην συναυλία ε?

Όμορφες καληνύχτες σου!

;)

λιμανάκι είπε...

Christine, the Elf ...ευχαριστώ πολύ...

Μου αρέσει το πέρασμά σου απο το λιμάνι μου...




teardrop...χαίρομαι που κάνεις τις εικόνες μου δικές σου και χάνεσαι μέσα τους...

Σου στέλνω ένα γλυκό χαμόγελο..

;)

λιμανάκι είπε...

meggie μου...ναι..είναι πολύ σημαντικό τα μάτια να γελάνε

Πολλά γλυκά φιλιά και σε σένα!





Σκορπιε...δεν το είχα διαβάσει αυτό...

Μόυ άρεσε.. :)

λιμανάκι είπε...

marilia ... καλώς ήρθες!

Θα περιμένω το πέρασμα σου

Πάντα ευπρόσδεκτη

:)