Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Θέλω

.
.



.
.
Θέλω να γύρω το κεφάλι μου στο στήθος σου.Να χαθώ στις θάλασσες των ματιών σου.Να αφήσω το κορμί μου στα χέρια σου.Και να αισθανθώ το άγγιγμά σου ως τα βάθυ της ψυχής μου.Θέλω να μυρίσω το άρωμά σου στο δέρμα και στα ρούχα μου.Να νιώσω την ασφάλεια της αγκαλιάς σου.Και την ζεστασιά του 'είναι' σου.Θέλω να ακούσω την απαλότητα της φωνής σου.Την κάθε συλλαβή που βγαίνει απο το στόμα σου.Θέλω να ακούσω να ψελλίζεις το όνομά μου.Και να δω εμένα μέσα σου.Και εσένα μέσα μου.Θέλω να χυθώ στον ωκεανό του γέλιου σου.Και να τραφώ απο τα χείλη σου.Να πάρω δύναμη απο το χαμόγελό σου.Και κουράγιο απο το βλέμμα σου.Να γυρίσω γύρω απο σένα.Και να φωτογραφίσω το κάθε σημείο του κορμιού σου.Θέλω να γευτώ την ανάσα σου.Και να πιω απο τα δάκρυα σου.Να ταξιδέψω με τα όνειρα σου.Και να τα κάνω επιτέλους πραγματικότητα.Να τους δώσουμε ζωή. Μαζί.

.

.

31 σχόλια:

jacki είπε...

Μαζί :) Υπέροχο....

Aristodimos είπε...

Θέλω να μπορω με την γεύση μου
να δοκιμάζω σκέψεις σου
Θελω η ζωή όταν τελειώνει να είναι σαν
την ημέρα που άρχισε διπλα σου
Θελω να έβλεπω ξύπνια τα όνειρα και
ο ύπνος ας ήταν άπιαστος κοντα σου...

Καλή και τοσο ομορφη ναναι καθε σου μέρα.

Αρης

b|a|s|n\i/a είπε...

όσο πιο αληθινά το θέλεις τόσο πιο ονειρικά το βιώνεις.
;) φιλιάαααα! καλημέρες πολλές!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τα νιωθω τα θελω σου...
να ειναι που τα θελω κι εγω...;

λες τα θελω να γινουν μπορω μια μερα...;

νεραιδενιο φιλακι!!!

Πατεράκης Νικόλας είπε...

Εύχομαι τα "θέλω" σου να γίνουν πραγματικότητα.

ναδα.- είπε...

Εύχομαι αυτά τα θέλω να τα ζεις

Να τα ζεις

Να τα ζεις

Και αυτά τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα.

Για να τα αγγίζεις

Να τα αγγίζεις

Να τα αγγίζεις .


Μαζί με αυτόν που θες ...


:)

Υ. Γ.ωραία φώτο!

teardrop είπε...

μαζί,ε?!
πολύ όμορφο!
:)

Άρτεμις είπε...

Όταν τα "θέλω" γίνουν "ήθελα", εύχομαι παράλληλα να έχουν γίνει και "μπόρεσα"... Πολύ όμορφα τα χρώματα σου...

"Μαζί..."

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

YΠΕΡΟΧΟ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.

ΣΤΙΣ 27/4 ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

Να Το Σκεφτώ λίγο; είπε...

TA ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΝΤΟΥΝΙΑ! ΧΙΚ!!!
ΤΣΙΟΥ!!!:0)

Aristodimos είπε...

Ευωδιαστή και λουλουδιασμένη να ειναι η Πρωτομαγιά σου.

Αρης

Appelsinpigen είπε...

Σου εύχομαι να μπορείς πάντα να θέλεις!!!

Τόσο έντονα, τόσο παθιασμένα, τόσο αληθινά!!!

Λιμανάκι μου, καλό σου μήνα!!! :)

Πολλά φιλιά!!!

dim juanegro είπε...

Υπέροχο το "θέλω" σου και η αξιοζήλευτη η απλότητα των λέξεων. Εισχώρησε μέσα μου με μια εισπνοή κι έπαιξε βιολί με τις φλέβες μου και κρουστά με την καρδιά μου.
...κι εκεί ψηλά το "άνοιγμα" στο τζάμι... με καρδιά μου μοιάζει
...κι εκεί στο βάθος μια πόρτα...
που να οδηγεί άραγε; ε;

;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πόσα όμορφα "θέλω" μαζί!...

Κι η φωτογραφία σου μαζί...

Όμορφα!!!

Καλώς σε βρήκα!

λιμανάκι είπε...

Τζάκι μου...πάντα το 'μαζί' είναι υπέροχο.

Γλυκό φιλί σου






Άρη μου...τι όμορφα 'θέλω' ...

Ένα χαμόγελο ζεστό σου στέλνω

λιμανάκι είπε...

b|a|s|n\i/a... αν αφήσεις τον εαυτό σου να το κάνει πραγματικότητα...

Φιλία σου πολλα!





Ναιαδα μου..ναι..τα 'θέλω' κάποια στιγμή γίνανται 'μπορώ'.Αυτό που ποναει όμως είναι όταν τα 'μπορώ' γίνονται κάποτε μια απλή ανάμνηση...

λιμανάκι είπε...

Νίκο..σε ευχαριστω για την ευχή και το πέρασμα σου

Άλλη μια χαμογελαστή καλησπέρα..?

;)






Nάδα μου...είναι υπέροχο να τα ζεις.

Να τα ζεις

Να τα ζεις

Έστω μόνο και σαν στιγμές

Μια σφιχτή αγκαλιά σου κάνω

:)

λιμανάκι είπε...

teardrop... μαζί!Δεν είναι ωραίο να είσαι μόνος...

Φιλάκι σου

;)






Άρτεμη...ναι...είναι σημαντικό να γίνουν και μπόρεσα.Πολύ

Χρωματιστές καλησπερες

:)

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο μου...δεν την ειδα την πρόσκληση...και την έψαξα.Μμ..μα΄λλον δεν κοι΄ταξα καλα΄.Θα το βρω.

Καλό μηνά και σε σενα




Ξωτικούλη μου...χικ..?Τσιου..?ΣΜΑΤΣ!ΣΜΟΥΤΣ

;)

λιμανάκι είπε...

Άρη μου..δεν ήταν πολύ λουλουδιασμένη Πρωτομαγιά.Αλλά...τώρα ξεκίνησε η άνοιξη.Θα τό φτιάξουμε!

Φιλιά γλυκά σoυ!

;)





Χριστινακι...όσο ζούμε θέλουμε.Δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς...

:)


Πολλά φιλιά και σε σένα!

λιμανάκι είπε...

Κ.juanegro...κανείς δεν ξέρει που οδηγεί μια πόρτα...αν δεν την ανοίξει

:)

Καλησπέρες σας



άναρχες φλόγες του Προμηθέα Δεσμώτη...καλώς με βρήκες πάλι.Θα σε περιμένω στο λιμάνι μου.

:)

Καλό σου βράδυ

pafa64 είπε...

Σου εύχομαι τα θέλω σου
να είναι και δικά του ...
θέλω .

ΚΙΡΚΗ είπε...

Κάνε τα όλα αυτά μαζί του... Μην αργείς! Η ζωή δεν περιμένει! Ζήσε, ζήσε την...
Φιλί γλυκό
Υ.Γ. Φωτό θέλω να δω με το καινούργιο το μηχάνημα...

βιολιστης στη στεγη είπε...

Να φοβάσαι μόνο τη στιγμή που δεν θα υπάρχει κάτι να Θέλεις!
Καλό απόγευμα κοριτσάκι μου!

Elen Chamelen είπε...

Αν τελικά καταφέρες να κάνεις όλα αυτά που ήθελες, είσαι πολύ τυχερή... Κράτα τα.
Φιλιά

Εύα Παραδείσου είπε...

Μια στιγμή, δυο ζωές, μια ψυχή...

λιμανάκι είπε...

Παντελή...αυτό είναι το ιδανικό...Έτσι αξίζει να ερωτεύεσαι..

Καλή σου μέρα!






Καλή μου Κιρκη..αναμένονται φωτογραφίες με το νέο μηχάνημα ;)

Φιλάκια σου πολλά-πολλά!

λιμανάκι είπε...

Βιολιστή μου...μμμ...δεν νομίζω να έρθει ποτέ αυτή η στιγμη...

Το ανικονοποίητο του ανθρώπου βλέπεις... :)

Γλυκές σου καλημέρες!







Assel...ένας κύκλος είναι η ζωη (βλ.παραπάνω) .Πότε έρχονται.πότε φεύγουν...

Φιλάκια σου

:)

λιμανάκι είπε...

Έυα...πανέμορφες οι στιγμές που γίνεσαι ένα..

Καλώς ήρθες στα νερά μας

Όμορφες καλημέρες σου!

Εύα Παραδείσου είπε...

Όμορφες και γλυκές καλημέρες κι από μένα... Καλως σας βρήκα.