Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Δευτέρα

.
.






Δευτέρα και εγώ στην Αθήνα ντυμένη με ένα χοντρό μαύρο παλτό και ένα μάλλινο κασκόλ να περιμένω.Ο Χειμώνας αποφάσισε να κάνει αισθητή την παρουσία του.Κάνει κρύο και εγώ το χαίρομαι.Μου αρέσει να το νιώθω γύρω μου.Πάνω μου.Να το μυρίζω.Να το αισθάνομαι απο την κορυφή του κεφαλιού μέχρι τις πατούσες μου.Φέρνω τα χέρια στο πρόσωπο και σε κοιτάω.Χαμογελάς και παίζεις με τους περαστικούς απο ψηλά.Και εγώ σε ζηλεύω.Είσαι λίγο πιο κοντά στα σύννεφα.Λίγο πιο μακριά απο την γη.Λίγο πιο κοντά στα όνειρα.Μπορείς να απλώσεις το χέρι σου?Να μου κατεβάσεις ένα κομμάτι ουρανό?Όχι πολύ.Έτσι απλά για μιαν ανάσα.Είναι τόσο δύσκολο να είσαι συνέχεια προσγειωμένος στην γη.Μπορείς?Ένα κομμάτι ουρανό μόνο.Τίποτε άλλο.





Γυρίζω σπίτι με την μύτη κόκκινη και τα μαλλιά ανακατεμένα απο το καινούργιο καρό καπέλο που αγόρασα.Βγάζω τις μπότες,βάζω τις κάλτσες να ζεσταθούν στο καλοριφέρ και κάθομαι στο μεγάλο χαλί δίπλα στο πιάνο και το τζάκι.Στην τηλεόραση για ακόμα μια φορά ο 'ψαλιδοχέρης' και εγώ για ακόμα μια φορά δακρύζω.Άγγιγμα.Τι όμορφη λέξη.Τι όμορφη αίσθηση.Πόσο σημαντικό είναι ένα απλό άγγιγμα πάνω μας.Στο χέρι.Στα μάγουλα.Στην μύτη.Στον λαιμό.Στα χείλη.Μια αγκαλιά.Μια επαφή.Ξαφνικά μου λείπεις.





Μόνη.Κοιτάζω τα φώτα της πόλης απο το παράθυρο και η επιθυμία γεννιέται.Να τα πλησιάσω.Να γίνω μέρος τους.Θα ήθελα να φόρεγα απόψε το καφέ μου φόρεμα.Ασορτί με τις χρυσές γόβες και το χρυσό ζακετάκι.Το αγαπημένο μου άρωμα.Ενα ελαφρύ λιπ-γκλος και το χαμόγελό μου.Να πάω σ΄ένα μέρος με απαλή ζωντανή μουσική.Ένα πίανο,ένα βιολί,ένα κοντραμπάσο και ένα σαξόφωνο ίσως.Να είναι ξύλινο,στολισμένο με πολλά μικρά φωτάκια και να έχει στους τοίχους παλιές μονόχρωμες φωτογραφίες.Κόκκινο γλυκό κρασί και καλή παρέα.Να ζαλιστώ.Να ταξιδέψω.Να αφεθώ...





31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ.
ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΞΩ ΣΟΥ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΝΕΦΙΕΣ ΣΟΥ.

ΤΙ ΚΑΛΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ XΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ! ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ !!!!! ;)

CASPER ~ :)

ναδα.- είπε...

Μια φορά και ένα καιρό
Σε ένα δασός μακρινό
Ζούσαν πλάσματα μυστήρια
Που πήγαιναν τρία, τρία

Τρώγανε φράουλα παγωτό
Και έφτιαχναν στον ουρανό
Μες τα σύννεφα αποικία
Που για πόρτες είχαν αστεία

Ταξιδεύαν με μπαλόνια
Και στην άκρη του χειμώνα
Μουσική κάμαν γιορτή
Το χαμόγελο να ρθει

Άμα τύχει και περάσεις
Από τούτα εδώ τα δάση
Να αγοράσεις απ τα πανέρια
Τα γλυκά που χουν απ τα αστέρια

Να γελάσεις να σ ακούσουν
Τα μαλλιά σου να τα λούσουν
Να σου μάθουν πως στην μέντα
Ποιήματα κεντάν, και γέλια

:)

jacki είπε...

Όμορφες που είναι αυτές οι βόλτες και όλα αυτά που γεννούν στο περασμά τους.. Πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ σε εκείνο το χώρο και να μυρίζει αλκοόλ.. Να μεθάω με χαμόγελα.
Αλλά έτσι πλαστήκαμε.. έτσι ακριβώς.
Καλή χρονιά.

b|a|s|n\i/a είπε...

κόκκινο γλυκό κρασί. καλή παρέα. αγαπησιάρικη παρέα. ερωτευμένη παρέα. να αφήνεσαι. στον χρόνο που έρχεται. που να σου φέρει ότι έχεις ονειρευτεί. πλημυρισμένη από όλα αυτά που σε κάνουν ευτυχισμένη. καλή χρονιά!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

χρόνια καλά σε σένα !!ευτυχία νάβρεις στις αναζητήσεις σου..

ευτυχία δίχως πολέμους δυστυχία αποξένωση και πείνα !!

Χαζοπούλι είπε...

το τραγούδι που έβαλες μου θυμίζει καλοκαίρι, μου μυρίζει θαλασσινό αλάτι. είναι αγαπημένο. στις αρχές των διακοπών ήθελα να είναι καλοκαίρι...

αλλά τα Χριστούγεννα είναι έτσι όπως τα περιγράφεις... ίσως αυτή η νοσταλγία, αυτό το κρύο που καταπολεμάται με.. αγγίγματα να κάνει καλό τελικά.. έστω και για λίγο.

πολλές ευχές!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Όμορφο, όμορφο, όμορφο πολύ, τόσο που νοστάλγησα και εγώ να βγω έξω...να γίνω ένα με τα φώτα της πόλης!
Θα' θελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχεις εσύ και οι σκέψεις σου και σας βρίσκω και σας έχω για παρέα, τώρα που κρύωσε ο καιρός και το κόκκινο κρασί το έχουμε ανάγκη στα ταξίδια μας...νοητά ή πραγματικά!
Να' σαι πάντα καλάάά!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Στις μέρες του νέου χρόνου

εύχομαι να βρεις το άγγιγμα

που σου πρέπει!...

Να είσαι καλά

φιλαράκι μου!

dim juanegro είπε...

...παλιές μονόχρωμες φωτογραφίες
που τους δίνουν χρώμα τα μάτια σου
η που εκείνες βάζουν σώμα στα δικά σου... Σε ένα τέτοιο μέρος θα ήθελα να βρεθώ κι εγώ την στιγμή που ο βιολιστής θα πιέζει το δοξάρι από ηδονή κι εκείνο θα ξεφτίζει κρυφά...

Κάνε μικρά αλματάκια. Σιγά σιγά θα δυναμώσουν τα πόδια σου και θα μπορείς να πας ακόμα πιο ψηλά. Μην ξεχάσεις τις κάλτσες σου στο καλοριφέρ, μονάχα, σαν αρχίσεις τα αλματάκια... ίσως κρυώσουν τα πόδια σου. Να προσέχεις τα γόνατά σου και την μέση σου...

Αγγίγματα και βλέμματα σιωπηλά... σαν γιατρικά.

Unknown είπε...

κόκκινο λαμπερό και διάφανο. να ζωγραφίζονται αναμνήσεις και να αποτυπώνονται οι προσμονές...

σ' αυτό που θα'ρθει...στην υγειά του..

...και στη δική σου...

φιλιά βρόχινα...

γιωργος είπε...

Αιόλου, σήμερα, το μεσημέρι...Με έπιασε το κόκκινο φανάρι και την είδα στα κόκκινα...Γιατί είναι κόκκινες οι γιορτές. Ίσως γιατί γράφει στο λευκό...
Καλή χρονιά...:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Θα μείνω στο άγγιγμα που τόσο ολοι το έχουμε ανάγκη ... κάποιος μου είπε ότι ο έρωτας είναι μία αγγαλιά και εγώ από τότε έμεινα σε αυτό... σε μια μεγάλη αγγαλιά...

Που να μπορεί να σε καταλάβει και να χωρέσει, εσένα και τα όνειρα σου, να μην τα τσαλακώσει αλλά να τα αναπτύξει.

Δύσκολο ναι, ακατατόλθωτο όχι, αυτό σου εύχομαι καρδούλα μου για τις μέρες που θα ρθουν...

Φιλί μεγάλο, λιμανίσια αγγαλιά και καληνύχτα

Aristodimos είπε...

Ομορφη και πολυ ρομαντική η επιθυμία σου... Ταξιδιάρικια που πολλοι θα θελαν ν αφεθούν να ταξιδέψουν μαζί σου...
Βάλε στο τραπέζι ακόμα ενα ποτήρι γλυκό κρασί και... κρατα μου μια θέση εκει κοντά στο τζάκι...


Χαρούμενη ναναι η Πρωτοχρονιά
σου και ο καινούργιος χρόνος να χαρίζει σ'εσένα και την οικογένειά σου Υγεία, Χαρα και κάθε Ευτυχία...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αρης

Sideras είπε...

Περνώ ,μπρος στο παράθυρο σου ,με κοιτάς ,σε κοιτώ και εγώ με δυο κομμάτια ουρανού έτσι όπως κατάντησε σήμερα. Ανοίγεις την πόρτα τρέχεις και απλά σε αγκαλιάζω και εγώ. μα δεν στο είπαν ότι τον βοριά δεν τον αγκαλιάζουν, γιατί μετά εκείνος δακρύζει απάνω σου και γίνεσαι και εσύ ένα λουλουδοασπροφορεμένο δέντρο το αγαπημένο του. Τόση αγάπη λοιπόν , μέσα σε μια ψυχή .Τόση ζεστασιά σε ένα λιμανάκι δίχως τόπο ,μορφή και χρόνο .

Ανταποδίδω την επίσκεψη σου στο βιβλίο των ευχών και σε προσκαλώ να γίνεις ένα από τα νεραιδοπλάσματα. Λοιπόν επειδή κάτι νόστιμο μυρίζει στον νερόμυλο και είναι ώρα για φαγοπότι, με τα πλάσματα του δάσους και τις νεράιδες, σε αφήνω με τις καλύτερες ευχές για το νέο έτος πριγκίπισσα ;-)

gregory είπε...

Εσυ εχεις τη δυναμη ψυχης που θα καταφερης να σε αγγιξη...
αρκη να το θελησης...
ισως θα εγινε κιολας με την εισοδο του χρονου..στο ευχομε ολοθερμα ..
καλη χρονια.να εχεις με πολλα αγγιγματα ψυχης..

Aura είπε...

Σε καταλαβαίνω μελτέμι μου.

Θα δεις. Ακόμα καλύτερη η φετινή χρονιά. Μπορείς.

Σε φιλώ με αγάπη!
Καλή χρονιά για όλους εκεί γύρω.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μεταφερθηκα εκει...
εκει που λιγο θες για να αγγιξεις το ονειρο...
εκει που λιγο απλωνεις το χερι και πιανεις ουρανο...
εκει που η επιθυμια ανεβαινει μεχρι τα ματια και γινεται δακρυ γιατι αλλο δεν αντεχει το μεσα μας...

να εχεις μια καλη χρονια χωρις δακρυα !!!

νεραιδενιο φιλι!!!

Ανώνυμος είπε...

άντε ! πού είσαι τόσες μέρες ?

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ !
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ !

CASPER ~ :)

λιμανάκι είπε...

Κασπερ...όταν χαμογελάς,πρέπει να βγαίνει από μέσα σου..μόνο τότε είναι όμορφο και έχει αξία..

Να έχεις μια πολύ καλή χρονιά γεμάτη με χαμόγελα :)








Νάδα...και κάπως έτσι γεννιέται το πραγματικό χαμόγελο...απο τα όμορφα λογάκια σου ;)

Φιλί μεγάλο και γλυκό :)

λιμανάκι είπε...

jacki μου...έλα απο τα μέρη μου και θα σε πάω σε ένα τέτοιο όμορφο μέρος
Να έχεις μια πολύ ξεχωριστή χρονιά φέτος :)








basnia...όμορφες οι ευχές σου..σαν το γλυκό κρασί.
Καλη χρονιά και σε σένα :)

λιμανάκι είπε...

Περίπλους...ανταποδίδω τις ευχές σου και σου στέλνω και ένα μεγάλο χαμόγελο! :)









hey Joy...πολλές ζαχαρένιες ευχές και σε σένα :)

λιμανάκι είπε...

Κίρκη μου...όμορφο να έχω τα σχολιάκια σου στο μπλοκ μου που είναι πάντα γεμάτα με αγάπη...
Να μου είσαι πάντα έτσι χαμογελαστή :)







άναρχες φλόγες Λίτσα Πατεράκη...σ'ευχαριστώ πολύ...εύχομαι να βρούμε φέτος το άγγιγμα που μας αξίζει και να το κρατήσουμε...
Φιλιά σου πολλά!

λιμανάκι είπε...

dim juanegro...καλά που μου το θύμισες!Ακόμα στο καλοριφερ είναι οι κάλτσες! ;)
Αγγίγματα και βλέμματα σιωπηλά... σαν γιατρικά...:)







Νεράιδα της βροχής...και στην δική σου...
Φιλιά σου πολλά!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Σαν γιατρικά..

λιμανάκι είπε...

γιωργο...Καλή χρονιά και σε σένα,ντυμένη στα κόκκινα :)







Σκρουτζακο...σ'ευχαριστώ πολύ.Ανταποδίδω τις ευχές και σου στέλνω μια γλυκιά καλημέρα

λιμανάκι είπε...

Οδειπόρε...τα λόγια σου γλυκά με έκαναν να χαμογελάσω.Σ'ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.Εκεί να μείνεις...σε αυτή την μεγάλη αγκαλιά!
Φιλιά και απο μένα :)






Άρη...δίπλα στο δικό μου το έχω...άλλο ένα ποτήρι κρασί για σένα :)

Να είσαι πάντα καλά με χαμόγελα και αισιοδοξία :)

λιμανάκι είπε...

Sidera...τιμή μου να γίνω ένα απο τα νεραιδοπλάσματα που χορεύουν στον νερόμυλο σου.Είπαμε...θα σε βοηθήσω και στις καταδύσεις ;)

Tις πιο γλυκές ευχές μου και σε σένα!







Γρηγόρη...καλή χρονιά και σε σένα,με πολλά αγγίγματα,χαμόγελα και αγάπη :)

λιμανάκι είπε...

Αυρούλα μου...πολύ καλή χρονιά και σε σένα γεμάτη χαμόγελα κα έρωτα!
Τι λες?Πάμε για κανένα ποτάκι? ;)









ΝΑΪΑΔΑ...ναι...φέτος να είναι μια χρονιά χωρίς δάκρυα.Αρκέταν έπεσαν στον έδαφος..

Φιλιά πολλά και σένα!

λιμανάκι είπε...

Κάσπερ...εδώ είμαι καλέ!Δεν με βλέπεις?Δυο μέτρα γυναίκα? :)








Φλεγόμενε... :)

Aura είπε...

Nαι αμέ:)
K έχω ανακαλύψει ένα μπαράκι τελευταία στο κέντρο. Τέλειο:)