Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψεις ημερών

.










Ένα θέατρο πάλιο.Μικρά κόκκινα,πράσσινα,μπλε πλασματάκια διασκορπισμένα παντού.Ελεύθερα.Χορεύουν.Ζωγραφισμένα στο πρόσωπα τους η αθωότητα.Σκορπίζουν χαμόγελα και κάνουν τα μάτια να λάμπουν.Μια ανάσα ουρανού.



Κρύο.Ντυμένη με ένα κόκκινο παλτό.Σην πλάτη μου δεμένο ένα μπαλόνι.Θέλεις να το πιάσεις.Τρέχω.Τρέχεις πίσω μου να με φτάσεις.Πειράγματα και γέλια.Και ο χρόνος σταματάει εκεί.











Ένα μεταλλικό δέντρο και δυο κούτες στολίδια.Πολύχρωμες μπάλες,μικροσκοπικά τύμπανα,ασημένιες καμπάνες,χρωματιστές κορδέλες.Παίζουν πρώτα στα δάχτυλα,φλερτάρουν με τα πράσσινα φύλλα και παίρνουν την θέση που τους αρμόζει.Στην κορυφή ένα μεγάλο αστέρι.Να συμβολίζει κάτι.Κάτι που είναι ξεχασμένο απο καιρό.



Το μπαούλο μετάφερεται στην κρεβατοκάμαρα,δίπλα απο τον καθρέπτη.Είναι στενά εκεί.Αλλά πρέπει να γίνει χώρος στο σαλόνι.Για το δέντρο.Ήταν να πάρουμε μικρο.Να μπει στην βιβλιοθήκη.Μα τελικά.Έγινε πάλι το χατήρι μου.Και όλος ο χώρος γεμίζει απο λαμπάκια και παιχνίδια.Ένα τύμπανο κάτω απο τον καναπέ και κρεμασμένο στην λάμπα ένα αρκουδάκι να κάνει κούνια.Είναι άραγε ακόμα εκεί?











Μια βόλτα στην Ερμού.Ούτε ένα βλέμμα δεν πέφτει στις παραγεμισμένες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες.Όλα φαίνονται ανούσια.Κενά.Προσπερνάω με βήμα ταχύ αφήνοντας πίσω τις σκέψεις και την παιδική μου αφέλεια.Άλλη μια εποχή που πρέπει να περάσει.Όσο το δυνατόν λιγότερο ανώδυνα μπορεί.



Σακούλες με δώρα,περίτεχνα τυλιγμένα φιγουράρουν κάτω απο το δέντρο.Διαλεγμένα προσεκτικά και με αγάπη. Το χαμόγελο διαγράφεται στα μάτια και η ανυπομονησία είναι έτοιμη να ξεπηδήσει απο τα χείλη.Τα ανοίγουμε σαν μικρά παιδιά.Κάθε δώρο και ένα φιλί.Κάθε φιλί και μια σταγόνα ευτυχίας.Μ'αγαπάς?Σ'αγαπώ.













Χριστούγεννα και πάλι.Σε σπίτια διαφορετικά.Με άλλους ανθρώπους.Σε άλλες αγκαλιές.Με διαφορετικά 'θέλω' και 'μπορώ'

Στον αέρα πλανιέται το άρωμα περασμένων γιορτών.Δημιουργόντας κιτρινισμένες εικόνες.Εικόνες που ανεβαίνουν και κάθονται στο στήθος και στον λαιμό.Και πιέζουν.

Ανοίγω την μπαλκονόπορτα.Να μπει φρέσκος αέρας.Δεν με ενδιαφέρει αν είναι καθαρός.Μόνο να πάρει μακριά το παρελθόν.Και να μπορέσω να αναπνεύσω ξανά

.

.




38 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

με ένα ουφ και ένα φου. με μία ανάσα.

dim juanegro είπε...

μόνο να πάρει μακριά το παρελθόν
και να το κρύψει σε ένα κουτί σοκολατάκια
κι ίσως διαρρεύσει σαν το βλέμμα των μωρών
πότε απ'το σώμα πότε απ' την σκέψη ως τα παγκάκια

μόνο να πάρει μακριά το παρελθόν
κιτρινιασμένους τοίχους και λεκέδες στις κουρτίνες
κι σπό τσ αστέρια που ανάβουν στις γιορτές
να μένουν μόνο οι ευχές χωρίς βιτρίνες

μόνο να πάρει μακριά το παρελθόν
να με φιλήσει, να με πάρει από το χέρι
να στάξει χρώμα στων βημάτων μου το φιλμ
και να με διώξει, να με πάει, να με φέρει

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ωραία τα λόγια σου...
Και τώρα
θέλω ν' αναπνεύσω! Μ' ακούς ν' αναπνεύσω!
Θάθελα μια φορά μόνο, έστω μόνο μια φορά, να νιώσω μια γιορτή βαθιά στην ψυχή μου... Ας είναι μόνο μια φορά...

Φιλιά πολλά
και πύρινα!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Ναι ματάκια καστανομελιά, να μπει φρέσκος αέρας από την μπαλκονόπορτα!Αλλά πάλι το παρελθόν, όσο και αν πονά, μας προσφέρει κάτι! Πάρε τις αποστάσεις σου, άσε τον καιρό να περάσει και θα δεις πως και ο πόνος που σου προσέφερε έχει γερά υλικά και με αυτά θα μπορέσεις να χτίσεις άλλα όνειρα και ένα παρόν γεμάτο οξυγόνο!

Υ.Γ. Δε βρίσκω τον καφέ! Σε ποιο ντουλαπάκι τον βάζεις; Καλέ τελειώνει και η ζάχαρη...

Aristodimos είπε...

Κόμπος αβάσταχτος στον λαιμό οι θύμισες . . . μα αυτές ειναι που μας δινουν αφορμή κι αιτία για νεα όνειρα και ταξίδια σε θάλασσες που δεν ταξιδέψαμε ακόμα...

Την καλημέρα μου

Αρης

gregory είπε...

χρονια πολλα...ελα τωρα....η μερα αρχησε να μεγαλωνη...
αυτο μονο σκεψου....

jk in your life είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΜΠΕΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΑΕΡΑΣ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χριστουγεννα ηρθαν παλι...
λιγο διαφορετια φετος...
κατι αλλαξε...
ανοιξε το παραθυρο εχει κρυο...
θα παγωσει ολες τις αναμνησεις που πονανε...

νεραιδενια φιλακια!!!

jacki είπε...

Πάλι έγινε το χατήρι σου.. Μεγάλο δέντρο.. Φιλιά και δώρα.. Άφησε το παρελθόν πίσω μα τυλιγμένο ζεστά να μην κρυώνει.. Και όταν θα είσαι μόνη σου γύρνα να το δεις αν είναι εκεί.. Τώρα απόλαυσε το παρόν και όλα τα δώρα που αυτό φέρνει, και όλα τα φιλιά που αυτό σου δίνει.
Καλημέρα.

ναδα.- είπε...

Άντε μωρέ...



Χριστούγεννα είναι αυτά;



Μπρος πίσω, μπρος πίσω...



Στο τώρα είναι καλύτερα θαρρώ .
:)

Ανώνυμος είπε...

Στο ΤΩΡΑ!Λιμανάκι μου, άκου τον Αναρι (χωμένο), στα βαθιά(λέω γω τώρα)....ή ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ,
παρά μόνο τον ΆΝΕΜΟ!...
Και έχε, τα μάτια Ανοιχτά....ακόμα κι όταν είναι κλεισμένα.
Φιλάκια, γλυκό παιδί!

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα βρε!

Άντε σκάσε ένα χαμογελάκι και όλα θα πάνε καλύτερα, πρέπει να παλέψουμε και εμείς λίγο.

Υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που αγαπάμε και μας αγαπούν.

Καλές γιορτές

aggelika είπε...

μια απορία...
γιατί τα γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα αφού μας πονάνε τους περισσότερους? Γιατί δεν διαγράφουμε αυτές τις μέρες από το ημερολόγιο?

λιμανάκι είπε...

basnia..μένα φου,μένα ουφ,μ'έχα χαμόγελο και ένα λόγο γλυκό και όλα φύγανε :)





dim juanegro...σ'ένα κουτί σοκολατάκια...μμμ...μου αρέσει σαν κρυψώνα :)

Σ'ευχαριστώ για το ποιηματάκι..

Πολύ καλή σου μέρα ;)

λιμανάκι είπε...

άναρχες φλόγες Λίτσα Πατεράκη..το παράθυρο.Το παράθυρο πρέπει να ανοίξεις και εσύ.Να φύγουν όλα απο μέσα...
Και θα νιώσεις την γιορτή μέσα σου...θα έρθει και αυτή η στιγμή..

Πολλά φιλιά σου



Καλή μου Κίρκη...ο καφές είναι στο πάνω ράφι αριστερά.Όσο για την ζάχαρη,μόλις αγόρασα.Και μέλι..για να βρίσκεται ;)

Φιλί σου έδωσα?Πάρε και μια αγκαλία :)

λιμανάκι είπε...

Άρη...μερικές φορές τις φοβόμαστε τις νέες θάλασσες...Αλλά είμαστε έτοιμοι πάντα για όνειρα :)

Μια όμορφη μέρα και σε σένα







Γρηγόρη...έλα..μην με ακούς έτσι κατσούφα..κάπου κρυμμένο είναι και το χαμογελάκι.. ;)

λιμανάκι είπε...

jk in your life...άντε να φύγει το 2008.Χρειαζόμαστε αέρα...

Καλές γιορτές και σένα :)






ΝΑΪΑΔΑ...ναι..άλλαξαν οι γιορτές φέτος...όπως κάθε χρόνο άλωστε.Κάποιες φορές ΄προς το χειρότερο..κάποιες φορές προς το καλύτερο

Φιλάκια και σε σένα!

λιμανάκι είπε...

jacki μου...όμορφο το σχολιάκι σου... :)

Σου στέλνω την αγάπη μου εκεί μακριά...να δω πότε θα έρθεις να την πάρεις και απο κοντά ;)








Nάδα...τι να σου πω τώρα?Μου έρχονται πολλά να σου πω άλλα μόνο χαμογελάω...

Πως τα καταφέρνεις?

Πως?

;)

λιμανάκι είπε...

Μικρό μου τρελώνιο...μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι :p

Φιλί μεγάλο!






Οδειπόρε...μν με ακους έτσι...συνήθως είμαι με χαμόγελο.Κρύβεται κάπου-κάπου αλλά ξαναβγαίνει μεγαλύτερο ;)

Καλά Χριστούγεννα και σε σένα

λιμανάκι είπε...

aggelika...γιατί καλή μου τα Χριστού-γεννα είναι ένα πολύ-πολύ σημαντικό γεγονός.Κάτι πολύ έξω απο εμάς.Απο τις ανασφάλειες μας,τις αναμνήσεις μας,την ανάγκη που έχουμε για αγάπη.Άσχετα αν το ξεχνάμε και το παραμερίζουμε υφίσταται.Και ίσως κάποτε μπορέσουμε βάζοντας το 'εγώ' μας πίσω να το καταλάβουμε..

Ψιτ..χαμογέλα...όλα θα πάνε καλά...

dim juanegro είπε...

..."back to you", υπέροχη επιλογή ;)

λιμανάκι είπε...

dim juanegro...πανέμορφο τραγούδι!

Και να φανταστείς πριν απο δυο μέρες έφτασε στα αυτιά μου πρώτη φορά ... :)

Unknown είπε...

σου εύχομαι να παίρνεις όσες πιο πολλές ανάσες μπορείς...

απ' αυτές που αξίζει να τις ανασαίνεις...

φιλιά βρόχινα...

Albus Genius είπε...

Να αναπνεύσεις ξανά και καινούργια όνειρα νάρθουν σαν κατακλυσμός που θα σκεπάσουν όλες τις πανουργίες και τα ψέμματα.Να δείς τον καινούργιο ήλιο που έχει στρογγυλοκαθίσει και περιγελάει τη νύχτα και τις κοπιαστικές της προσπάθειες να σε πιάσει από το χέρι.Και ένα νέο χαμόγελο να αφανίσει ότι μένει από την κοινωνία της πλήξης. Γιατί η μαγεία των παραμυθιών έρχεται με την αυγή της κάθε καινούργιας μέρας. Μόνο να δούμε λιγάκι το κάλεσμά της.

Aristodimos είπε...

Περασα ν αφήσω την αγάπη μου και να ευχηθώ να περάσεις

Χαρούμενα Χριστούγεννα με τους ανθρώπους που αγαπάς...

Αρης

day-dreamer είπε...

Να πάρει τα παλιά...
Μόνο όσα πονούν και δεν άξιζαν.
Τις στιγμές της ευτυχίας να τις αφήσει αλώβητες.
Να τις σκέφτεσαι και να παίρνεις ζωή, να καταλαβαίνεις οτι όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία!
Όμορφα συναισθήματα να φέρει το χριστουγεννιάτικο αεράκι...
Υπέροχες Γιορτές με εκείνους που αγαπάς και σε αγαπούν!

Τα φιλιά μου

gregory είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...
τελικα το λιμανι ειναι γαληνη του μυαλου η φουρτουνιασμενη θαλασα....
πεσμου???

pafa64 είπε...

Μην είναι όψεις του νομίσματος
...η ίδια η ζωή μας
μας πάει και μας φέρνει
για μια στιγμούλα μόνο
μια μικρή αναλαμπή
που δεν θα την αλλάζαμε με τίποτα?

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.!!

Aura είπε...

Όμορφα Χριστούγεννα να έχεις μελτεμάκι!

Elen Chamelen είπε...

Κάτσε μπροστά στην μπαλκονόπορτα και άφησε τον αέρα να δροσίσει την σκέψη σου,να ανεμίσει τα μαλλιά σου και να σου χαρίσει ένα νέο άρωμα χριστουγέννων.
Μύρισε...
Είναι κάτι νέο.
Καλά Χριστούγεννα λιμανάκι μου και καλά να περνάς!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ

Ο JK ΕΙΜΑΙ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ ΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΑΤΟΝ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ.ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΟΛΑ ΕΚΕΙ.ΕΚΑΝΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

ΑΠΛΑ ..Μια καλημέρα ..

χρόνια καλά ..όσο γίνεται και όσο αξίζουν..

τα υπόλοιπα ..είναι άπλα υπόλοιπα..

λιμανάκι είπε...

Νεράιδα της βροχής...πολλά φιλιά και σε σένα ;)






Albus Genius...έτσι είναι...φτάνει να καταλάβουμε το κάλεσμα της..
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

λιμανάκι είπε...

¨΄Αρη μου...ευχαριστώ πολύ!
Ανταποδίδω τις ευχές κσι σου στέλνω την αγάπη μου :)






day-dreamer...τις στιγμές της ευτύχιας να τις αφήσει αλάβωτες..:)

Kαλώς ήρθες στο λιμανάκι μας.
Καλές γιορτές και σε σένα

λιμανάκι είπε...

gregory...το λιμανάκι απο θάλασσα δεν είναι τριγυρισένο?Πότε είναι γαλήνια..πότε φουρτουνιασμένη ;)

Καλές γιορτές και σε σένα!








Παντελή μου...έτσι είναι...για μια στιγμούλα...
Χρόνια πολλά και σε σένα :)

λιμανάκι είπε...

Aura μου...καλες γιορτές και σε σένα.Με χαμογελάκια ε?
Καλώς ήρθες ξανά ;)






Assel...και εσύ καλή μου..

Φιλιά σου πολλά!

λιμανάκι είπε...

Σκρουτζάκο...μην μου στεναχωριέσαι!Θα σε βρούμε και εκεί.Σου έχω πει οτι οι φίλοι μου στο λύκειο με φώναζαν Σκρουτζ?Δεν ξέρω γιατί.. :p

Καλές γιορτές και σε σένα με γελάκια.Ναι?









Περίπλους..ευχαριστώ για την καλημέρα σου.Ξέρεις οτι είναι πάντα καλοδεχούμενη.
Μια γλυκιά καληνύχτα απο μένα...