Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Re-born






Θα ήθελα να γεννιόμουν ξανά.Σ'ένα ζεστό μέρος.Τυλιγμένη σε μια μικρή ροζ κουβέρτα.Προφυλαγμένη απο τον καιρό,την κακία,τους ανθρώπους.Το μυαλό καθαρό απο σκέψεις,ανασφάλειες και υποχρεώσεις.Να μάθαινα απο την αρχή την αγάπη,τις αξίες της ζωής,την ανθρωπότητα,την ελεύθερη βούληση και τα λάθη των δικών μου επιλογών.Μεγαλώνοντας με ενθάρρυνση και προτροπή και όχι με "μη" και "πρέπει".Με την συνείδηση καθαρή και όχι καταδυναστευμένη απο κανόνες και νόμους άγραφους.Να μπορώ να λέω την άποψη μου χωρίς φόβο,κοιτώντας τον άλλον στα μάτια.Χωρίς να περιμένω κρίση,κατάκριση και καταδίκη

Θα ήθελα να γεννιόμουν ξανά.Κάπου που να μπορώ να αναπνέω αέρα καθαρό.Να βλέπω και να μυρίζω λουλούδια.Να αντικρύζω τον ήλιο και πρόσωπα χαμογελαστά.Ξέγνοιαστα και ξεκούραστα.Σε ανθρώπους όμορφους.Με ίσιες τις πλάτες.Καί όχι με ώμους κυρτούς.Απο κακουχίες και προβλήματα.Χωρίς διακρίσεις,σκοπιμότητες και οφέλη.

Θα ήθελα να γεννιόμουν ξανά.Να μπορούσα να διακρίνω μόνο θολές χρωματιστές εικόνες.Να γύρναγα το κεφάλι σε απαλά ακούσματα και όλοι οι ήχοι να μου φαινόντουσαν μελωδίες.Να αντιλαμβανόμουν τον κόσμο ολόκληρο μόνο απο το άρωμα του γάλακτος και της μητέρας.Κρατώντας σφιχτά στην παλάμη μου την ζωή.

Και ίσως εκεί να αισθανόμουν ασφαλής.





25 σχόλια:

γιωργος είπε...

5781097:)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καλή μου,

Πιστεύω ότι πολλοί/ες το έχουμε σκεφτεί αυτό άπειρες στιγμές και τώρα ίσως ναι ξανά και ακόμη πιο έντονα.

Θεωρώ όμως ότι θα πρέπει να μαζέψουμε δυνάμεις και να συνεχίσουμε μπροστά για όλα αυτά αγαπάμε και πιστεύουμε ότι πραγματικά αξίζουν.

Την καληνύχτα μου

gregory είπε...

μακαρι να γινοταν...
αλλα και παλι θα μεγαλονες ..και θα ειχες παλι....αυτα....
ελα παρε καλησπερες...παιδικες...

lakis είπε...

Μια και δε γίνεται αυτό ας κάνουμε ό,τι περνά απ' το χέρι μας για να γίνει η ζωή μας, αλλά και η κοινωνία, λίγο καλύτερη. Μέρα καλή

ναδα.- είπε...

καλημέρα :)

άσχετο, αλλά το κομμάτι που έχεις βάλει, ο κλαπτον το έχει γράψει επειδή έχασε τον γιο του.

τα νούμερα του λόττο 12 26 7 38 4 μου λείπει ένα :)

και αφού δεν γίνεται να ξαναγεννηθούμε ας κρατήσουμε την παιδικότητα μας για όσο υπάρχουμε

:)

jacki είπε...

Μπορείς να αφήσεις το παιδί σου από την πρώτη στιγμή που θα γεννηθεί να έχει ελευθερία.. και να μη μεγαλώνει με μη και πρέπει... αφού εσένα δε σου άρεσε δε θα του αρέσει κι εκείνου..

λιμανάκι είπε...

Γιώργο...εκεί που καθόμουν χθες το πρωί σπιτάκι μου ήσυχη και μελετούσα...ντριν το κουδούνι...ποιος ήταν?Η φωτογραφικούλα μου!Επέστρεψε απο Γερμανία,πέρασε καλά και τώρα είναι πάλι στα χεράκια μου!

Πάντως...σ'ευχαριστώ...πολύ-πολύ :)







Odipore...πρέπει να φτιάξουμε το μέλλον για αυτούς...

Μια ομορφη καλησπέρα και απο μένα

Elen Chamelen είπε...

Έχω την αίσθηση ότι όλοι θα ξαναγεννηθούμε.
Αργά ή γρήγορα...
Καλό βράδυ κοριτσάκι.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

...εχε το νου σου στο παιδι
γιατι αν γλυτωσει το παιδι υπαρχει ελπιδα...

νεραιδενια φιλια!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Κρατώ σφιχτά και εγώ στο νου μου, την ομορφιά των σκέψεών σου! Τόσες μέρες ανάμεσα σε δακρυγόνα, κοντεύω να παρανοήσω, σαν πολιορκημένη που είμαι! Σ' ευχαριστώ για την ανάσα ζωής και ελπίδας που μου δώρισες πάλι!
Να είσαι καλά, καλή μου φίλη!

LAMBROS είπε...

Ώρες και στιγμές, το εύχομαι και εγώ. Να είμουν πάλι παιδί. Αλλά όταν αναλογίζομαι σε τι κόσμο μεγαλώνουν τα παιδιά μας τώρα, το ξανασκέφτομαι ...

Σταλαγματιά είπε...

Σήμερα Παρασκευή 12/12 ανάβουμε ένα κεράκι στο μπαλκόνι μας στις 21:00 για τον ♥Αλέξη♥ . Αν δεν έχετε μπαλκόνι κάνει και ένα παράθυρο. Προωθήστε το.

Καλό μεσημέρι.

b|a|s|n\i/a είπε...

διακρίνω χρωματιστές εικόνες. γυρνώ το κεφάλι σε απαλά ακούσματα. μα και σε δυνατά. και όλοι ήχοι μου ακούγονται μελωδίες. μεγάλωσα με μη και πρέπει. δεν θυμάμαι τις παιδικές μου ζωγραφιές. δεν μου κράτησαν καμία. αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να ονειρεύομαι και να βάζω χρώματα ακόμα.

Aristodimos είπε...

Ταξίδεψέ με , να χαρείς,
με το δοξάρι της αυγής
σε ρότα διχως σύνορα
μες της καρδιάς τ ανύποτα...


Αρης

Albus Genius είπε...

Μα γεννιέσαι ξανά κάθε μέρα.Κάθε καινούργιος ήλιος της καινούργιας μέρας είναι το κλειδί για όλες τις πόρτες.Στην καινούργια μέρα δεν υπάρχει εκείνο το αραχνιασμένο δωμάτιο που οι επιθυμίες δολοφονούνται.Κάθε καινούργια μέρα είναι η προοπτική για να αχρηστευθούν όλες οι παγίδες που μας κρατάνε δεμένους στις νεκρές ιδέες. Είναι ευχάριστο να παλεύει κάποιος να αναστήσει το νού του όταν το κάνει με δύναμη και πάθος. Να μην αλλάξεις αυτό το όμορφο που είσαι, τώρα που έμαθες τον τρόπο να βλέπεις τα ψέμματα. Νομίζεις πολλοί το μπορούν;

λιμανάκι είπε...

Γρηγόρη..αυτό..θα ήθελα να μεγάλωνα σε έναν κόσμο διαφορετικό..

Παιδικές καλημέρες ;)







Λάκη...ε΄τσι πρέπει να πράξουμε.Και να σκεφτόμαστε όχι μόνο το δικό μας μέλλον αλλά και αυτύ που θα αφήσουμε σε αυτούς που θα έρθουν μετά απο εμάς

Καλή σου μέρα

λιμανάκι είπε...

Νάδα...300.000 ευρώ έδινε το τζόκερ..κριμα που δεν κερδίσαμε!
Α!Είναι μάλλον γιατί παίξαμε λόττο :p






jacki μου...αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν έγραψα το κείμενο..

Μακάρι να το καταφέρουμε

Φιλί

λιμανάκι είπε...

ασσελ...μπορεί..

Όμορφη μέρα και σε σένα :)








Nαιαδα..έτσι...

Πολλά φιλιά και σε σένα :)

λιμανάκι είπε...

Kίρκη μου...κάθε φορά που διαβάζω τα σχολιάκια σου χαμογελάω :)

Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλιά







Λάμπρο...στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε αυτό τον κόσμο.Φτάνει μόνο να το συνηδητοποιείσουμε

Καλώς ήρθες

λιμανάκι είπε...

Αναστασία...ένα κεράκι και ένα χαμόγελο...





Basnia...τα όνειρα δεν μπορεί να μας τα κλέψει κανείς!

Μην αλλάξεις ποτέ

:)

λιμανάκι είπε...

Άρη... :) όμορφο...






Albus genious...τώρα που έμαθα τον τρόπο να βλέπω τα ψέμματα...θα ήθελα πάρα πολύ να μην έβλεπα ψέματα γύρω μου...μόνο αλήθειες..μακάρι να υπήρχαν μόνο αλήθειες...

Και μια έκφραση που χρησιμοποιώ μερικά βράδυα που είμαι στεναχωρημένη για να πάρω κουράγιο...'αύριο είναι η πρώτη μέρα της καινούργιας σου ζωής'


Καλή σου μέρα

jk in your life είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΜΕ;;ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

Πάμε μοναστηράκι, για παπούτσια;;;;;;;χιχιχιχιιχι!!!!!!!
Σε φιλώ γλυκά!!!!!

λιμανάκι είπε...

jk in your life...αν μπορούμε?Ίσως ναι...

Καλή σου μέρα







Γλυκό τρελώνι για πολλές μικρές τσιμπίτσες...αχ αχ...μόνο να σε δω!
Μόνο να σε δω! :))

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα.....Επιτέλους!!!!!!!
Ένα έχω να σου πώ!
Λαχανοντολμάδες Σουφλε σοκολάτας (χαχαχαχχα...ακόμα γελάω) και .......και.....όλο το φταίξιμο δικό μου!!! Ναι φταίω, το ομολογώ!!!!!!
ΦΤΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ
ΤΡΕΛΑ ΔΙΧΑΣΜΕΝΑ ΦΙΛΙΑ ΜΕ ΛΑΤΡΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
:))))))))))))))))