Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Νανούρισμα

.
.









Ξαπλωμένη στο κρεβάτι,με τις ροζ πυτζάμες,στα λευκά-ροζ σεντόνια,κοιτάζω έξω απο την ροζ-μωβ κουρτίνα,τις σκέψεις μου να παίζουν.Πότε σκαρφαλώνουν στα δέντρα.Πότε ορμάνε στον δρόμο πειράζοντας τους περαστικούς.Πότε ανεβαίνουν προς τον ουρανό και αγγίζουν τα σύννεφα.Πότε έρχονται στο δωμάτιο και στριφογυρίζουν γύρω απο μένα.Δεν σταματάνε λεπτό.Τις κοιτάζω και χαμογελάω.Έτσι είναι οι σκέψεις.Ταξιδιάρικες.Δεν μπορούν να μείνουν κολλημένες σ'ενα μέρος.

Ο χρόνος άλλαξε.Και με βρήκε σχεδόν όπως ο προηγούμενος.Στην αρχή με ανυσήχησε.Λες και σε ένα δευτερόλεπτο που αλλάζει ένας αριθμός,αλλάζει όλη η ζωή μας.Όχι.Δεν είναι έτσι τελικά.Συνεχίζουμε να προχωράμε απο εκεί που μείναμε προσπαθώντας να γίνουμε λίγο καλύτεροι.Όσο μπορεί ο καθένας...

Δεν θα κάνω απολογισμό φέτος.Για πρώτη φορά.Ούτε θα βάλω στόχους ώστε να τους δω για άλλη μια φορά να ναυαγούν στο τέλος του έτους.Θα αφήσω απλώς τον χρόνο να κυλήσει.Με μένα μέσα.Και όσο μπορώ θα χαμογελάω...

Και τώρα χαμογελάω.Παρόλο που δεν μπορώ να σηκωθώ απο το κρεβάτι.Δεν μπορώ να βγω εγώ έξω,αλλά έστειλα τις σκέψεις στην θέση μου.Να τα δουν όλα και να έρθουν να μου τα μαρτυρήσουν.







Είμαι κουρασμένη και νυστάζω.Θα ήθελα να είχα κάποιον εδώ.Να με σκέπαζε.Να με κράταγε στην αγκαλιά του.Και να μου ψιθύριζε στο αυτί παραμύθια.Μέχρι να με πάρει ο ύπνος.Να μην έφευγε μετά.Να καθόταν εκεί.Δίπλα μου.Να με κοίταγε.Να με χάιδευε.Να μου χάριζε τα πιο όμορφα όνειρα.Μέχρι το πρωί...




27 σχόλια:

gregory είπε...

Λιμανακι μου ...το πιο απλο ζητας...
αλλα ελα που ειναι τοσο δυσκολο να το εχεις οταν το θελης.....
σου ευχομαι το 2009 να ειναι ...απλο μαζι σου...

γιωργος είπε...

"Ο χρόνος άλλαξε.Και με βρήκε σχεδόν όπως ο προηγούμενος.Στην αρχή με ανησύχησε.Λες και σε ένα δευτερόλεπτο που αλλάζει ένας αριθμός,αλλάζει όλη η ζωή μας.Όχι.Δεν είναι έτσι τελικά.Συνεχίζουμε να προχωράμε από εκεί που μείναμε προσπαθώντας να γίνουμε λίγο καλύτεροι.Όσο μπορεί ο καθένας...

Δεν θα κάνω απολογισμό φέτος.Για πρώτη φορά.Ούτε θα βάλω στόχους ώστε να τους δω για άλλη μια φορά να ναυαγούν στο τέλος του έτους.Θα αφήσω απλώς τον χρόνο να κυλήσει.Με μένα μέσα.Και όσο μπορώ θα χαμογελάω..."

Έτσι απλά και όμορφα...
Εμείς αντί για νανούρισμα λέμε: Καληνύχτα και όνειρα γλυκά, μελένια και ζαχαρωτά ωσάν τα πρωινά...

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει που οι σκέψεις σου ταξιδεύουν παντού.
Μου αρέσει που δεν κάνεις απολογισμό.
Μου αρέσει που δεν θα δεις ναυάγια, στόχων.
Μου αρέσει που χαμογελάς.
ΔΕΝ μου αρέσει που δεν είδες κανέναν δίπλα σου.
ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ;)

CASPER ~ :)

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Eίχα ακριβώς τις ίδιες σκέψεις.

Ναι, όσο μεγαλώνουμε έχουμε τον μικρόκοσμο μας που γίνεται όλο πιο ιδιωτικός.

Ένα άτομο είναι. Όχι δυο. Ένα. Αυτό που θα σου δώσει λόγο να μην κάνεις απολογισμούς. Το άτομο που θα δώσει στο τώρα σου αξία.


Τέλειο τραγούδι.


Καλή χρονιά

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,

Για όλους μας κάπως έτσι είναι, δεν περιμένουμε να ξυπνήσουμε "άλλοι άνθρωποι", ούτε να αλλάξει ο κόσμος μας από την μία μέρα στην άλλη.

Δύσκολο σίγουρα είναι αυτό, αλλά αξίζει να το παλέψεις, γιατί μην πιστεύεις ότι η οποιαδήποτε αλλαγή θα έρθει χωρίς την δική σου προσπάθεια.

Συν Αθηνά και χείρα κίνει

Πολλά φιλιά

b|a|s|n\i/a είπε...

μια φορά και έναν καιρό...
αλλάζουν τα νούμερα. ε και; να χαμογελάς. να ονειρεύεσαι και την μέρα. να χαμογελάς. και όλο κάποιος θα βρεθεί να σου χαμογελάσει πίσω. να σου κάνει την μέρα όνειρο. καλημέρα!

Unknown είπε...

οι σκέψεις κάνουν τα ταξίδια τους κι όταν πάλι γυρνούν σε μας φέρνουν κάτι απ' το απέραντο μαζί τους...

...γι' αυτό κάποιες στιγμές το χαμόγελό μας έχει τη γεύση που μόνο εμείς καταλαβαίνουμε το γιατί...

;)

φιλιά βρόχινα...με χαμόγελα...

jacki είπε...

Εεεε αυτό το τραγούδι μέρες τώρα το σκεφτόμουν.. Τέλος πάντων. Αγκάλιασε αυτό που σου έφερε ο περασμένος χρόνος και άνοιξε την αγκαλιά σου να δεχτείς αυτό που φέρνει ο καινούριος.. Άντε να σε χαρώ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΥΤΥΧΙΑ.Η ΦΕΤΕΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

Άρτεμις είπε...

Και ποιος δεν θα αποζητούσε ένα λιμάνι...
Μια αγκαλιά ζεστή να αγκυροβολήσει τη ψυχή του κι ένα νανούρισμα να γαληνεύει τα νερά του...

Τόσο απλό πράγμα...
Τόσο δύσκολο...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

εκεινο το πιο απλο πρεπει να ειναι παντα το πιο δυσκολο τελικα...
ενα χερι διπλα να μας χαιδευει και μια καρδια να χτυπαει στον ιδιο ρυθμο με τη δικη μας...

ξερω πειραζει που δεν ηταν εκει κανεις μα σου ευχομαι ολοψυχα συντομα να ειναι...
φωναξε κι ισως ακουσει το καλεσμα σου...

σε φιλω και παραμυθια εχω πολλα να σου πω!!!

dim juanegro είπε...

...μέχρι το πρωί σαν απατηλό όνειρο που τρυπώνει κάτω από τα σκεπάσματα και φτιάχνει κρυψώνες στα πέλματά σου, στις κλειδώσεις σου, στον αφαλό σου, στο σημείο που συναντούν τα χείλη σου το δέρμα του προσώπου σου...

...μέχρι το πρωί χωρίς απολογισμούς και αγχωτικούς λογισμούς, με μια αναπνοή καθησυχαστική μιας άλλης ψυχής να νοθεύει το αέρα και τις πυτζάμες σου όπως νοθεύουν τα "θέλω" τις σκέψεις σου... με ζωή δηλαδή. Μια ζωή απλά σαν ζωή. Τίποτα πιο πολύ ή πιο λίγο...

Άσε τον χρόνο να κυλήσει... με σένα μέσα... και μέχρι την δύση μια έκπληξη, ένα ξάφνιασμα ας σε τυλίξει, σαν αγκαλιά....

...Σαν αγκαλιά.

Σαν αγκαλιά. ;)

mahler76 είπε...

ίσως είναι όντως καλύτερα να μην βάζεις συγκεκριμένους στόχους και για μια φορά να το αφήσεις και όπως πάει. Εγώ θα σου ευχηθώ και πάλι να είναι όσο το δυνατό καλύτερο το 2009!!!

Elen Chamelen είπε...

Χρόνια πολλά λιμανάκι μου και καλή χρονιά!
Οι σκέψεις σου είναι και δικές μου.
Δεν ξέρω όμως αν ακούγονται...
Φιλιά.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ !!!

Συνέχισε να ονειρεύεσαι!!

τα καλύτερα ταξίδια είναι του μυαλού

ΚΙΡΚΗ είπε...

ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΜΟΥ,
Κοιμήσου εσύ τώρα και θα δεις, σα θα ξυπνήσεις το πρωί εκείνη η αγκαλιά που περιμένεις θα είναι δίπλα σου, με λιχουδιές σε ένα δίσκο ακουμπισμένο στο κρεβάτι και θα έχει στο στόμα φορεμένο ένα τριαντάφυλλο όλο χαμόγελο. Άργησε γιατί ήταν ο δρόμος μακρύς, ο κόπος πολύς και ο κόσμος απέραντος, αλλά να...που επιτέλους είναι εκεί, δίπλα σου!
Μια καληνύχτα όλο νανούρισμα

Ανώνυμος είπε...

Τελικά δεν είσαι πουθενά
πηγαινοέρχεσαι εδώ και εκεί
σε ψεύτικους παραδείσους,
και δεν δέχεσαι τη προσφορά μου.
Κάνε ένα όνειρο, σκέψου κατι θετικό
και θα με δείς καθαρά.

Earentil Aposperiths είπε...

Δεν είναι αναγκαίος ο απολογισμός...
Τα όνειρα δεν χαρίζονται μόνο υφαίνονται και υποδουλώνουν...μόνο.

Καλή χρονιά με χαμόγελο και ειλικρίνεια!!!

λιμανάκι είπε...

gregory..σου στέλνω ένα γλυκό φιλί :)





γιώργο...ευχαριστώ για την μελένια σου καληνύχτα ;)

λιμανάκι είπε...

Κάσπερ...χαμογελάκι :)






Φλεγόμενε...μια πολύ καλή χρονια και σε σένα

λιμανάκι είπε...

Οδειπόρε..πολλά φιλιά και σε σένα!






b|a|s|n\i/a..μια όμορφη και χαμογελαστή μέρα και σε σένα :)

λιμανάκι είπε...

Νεραιδούλα μου...πολλά βρόχινα φιλιά και σε σένα :)





jackouli...συγνώμη για το τραγουδάκι...φιλάκι?

λιμανάκι είπε...

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ...και εσύ οτι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρεις :)






Creep...όλοι ένα λιμάνι ψάχνουν να αράξουν.Ίσως εμείς να το κάνουμε τόσο δύσκολο...
Καλό σου απογευματάκι

λιμανάκι είπε...

ΝΑΪΑΔΑ μου...περιμένω να ακούσω τα γλυκά σου παραμύθια... :)




k.dim...καληνύχτα σας είπα?

Καληνύχτα... ;)

λιμανάκι είπε...

mahler76...δύσκολη η επίτευξη των στόχων και τις περισσότερες φορές αγχωτική...

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας...ανταποδίδω :)








Assel...απλά σκέψεις είναι..τις περισσότερες φορές δεν ακούγονται...
Δεν πειράζει όμως..εμείς συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε ;)

λιμανάκι είπε...

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ...μια γλυκιά καλησπέρα απο μένα...

Ποτέ δεν σταματώ τα όνειρα ;)






Kαλή μου Κίρκη...σου στέλνω το πιο φωτεινό μου χαμόγελο και ένα νανούρισμα..έτσι..για καληνύχτα :)

λιμανάκι είπε...

Earentil Aposperith...έτσι είναι...μια πολύ καλή χρονιά και σε σένα!






chrisa...ευχαριστώ πολύ-πολύ!Και εσύ πιο πολλά χαμογελάκια φέτος ε?Και πολύ-πολύ μουσική ;)