Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Ποτέ.





Εγώ ποτέ. Ποτέ!

Πόσο χρησιμοποιημένη αυτή η λέξη. Ντυμένη με τόσο εγωισμό και σιγουριά.          Εγώ Ποτέ!

Βαρυσήμαντη δήλωση ενός αδύναμου μυαλού. Γαρνιρισμένη με ποικίλες αιτιολογήσεις και επιχειρήματα.

Εστιασμένη στο τώρα και αγνοώντας παντελώς τις μελλοντικές συνθήκες και δρώμενα.

Εγώ ποτέ!

Και έρχεται η στιγμή που το 'ποτέ' γίνεται καθημερινότητα. Και το σήμερα είναι τελείως διαφορετικό από το χθες. 

Το ΄ποτέ' αναιρείται και μένει στην θέση του μόνο το 'εγώ;'

Και χειρίζεσαι καταστάσεις που δεν πίστευες ότι θα ερχόντουσαν στον δρόμο σου. Και ανέχεσαι πράγματα που ήταν ανύπαρκτα στον μέχρι τώρα κόσμο σου.

Κρύβεις το 'ποτέ' μέσα στο συρτάρι σου και μαθαίνεις την σιωπή στις άκρες των δαχτύλων σου.

Εγώ ποτέ είχα πει...

Τώρα?




1 σχόλιο:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤