Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Μυρτώ και Κορνήλιος




Αγόρασα δυο ψαράκια.Την Μυρτώ και τον Κορνήλιο.Είναι λευκά και στολισμένα με μικρά κόκκινα λουλούδια.Η Μυρτώ όλη μέρα κολυμπάει περήφανα κατά μήκος του ενυδρείου και ο Κορνήλιος όλη μέρα την κυνηγάει σκουντώντας την απαλά με την άκρη του κεφαλιού του.Αντικατέστησαν επάξια το χρυσόψαρο που με συντρόφευε τους τελευταίους έξι μήνες.

'Ουδείς αναντικατάστατος' μου θυμίζει συχνά-πυκνά ένας φίλος μου.Ναι.Ίσως για ένα ψάρι.Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με τους ανθρώπους.Οι σχέσεις των ανθρώπων είναι πολύπλοκες και ασύμμετρες.Δένονται με δεσμούς πολλές φορές ακανόνιστους.Μοιράζονται συναισθήματα,εμπειρίες και αναμνήσεις.Όταν φεύγει ένας άνθρωπος,πάντα αφήνει κάτι δικό του πίσω του.Και παίρνει κάτι δικό σου μαζί του.Και αυτό το 'κάτι' δεν μπορεί να το αντικαταστήσει κανείς.Όσο καλύτερος και αν φαίνεται να είναι.


Η Μυρτώ στέκεται στην μια άκρη κοιτάζοντας μελαγχολικά έξω και ο Κορνήλιος κρύβει για ακόμα μια φορά το πρόσωπο του κάτω απο τα πτερύγια της.Θα ήθελα να γράψω ένα παραμύθι για αυτούς κάποτε..







8 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κανεις δεν μπορει να αντικαταστησει κανεναν...
ολοι ειμαστε μοναδικοι οσα ιδια στοιχεια κι αν εχουμε...
το ιδιο ισχυει για καθε τι εμψυχο...μη σου πω και αψυχο...

ωραια θα ηταν να εχουν ενα δικο τους παραμυθι...

νεραιδενια φιλια!!!

karkinos7 είπε...

Είναι ακριβώς έτσι.
Την Καλημέρα μου!!!

λιμανάκι είπε...

Νεραιδούλα μου...πολλά πολλά φιλάκια σου!Η παρουσία σου στο λιμανάκι μου πάντα μου φέρνει χαμόγελο στα χείλη :)




karkinos7 ... μια πολύ μεγάλη καλημέρα και απο μένα! :*

mahler76 είπε...

και είμαι σίγουρος θα είναι ένα πολύ όμορφο παραμύθι. Όσο για το αναντικατάστατο των ανθρώπων πάνω κάτω συμφωνούμε. Καλό σου βράδυ.

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

Να γράψεις... να γράψεις !!!!

Unknown είπε...

Καταπληκτικός ο συνδυασμός των ονομάτων: Μυρτώ και Κορνήλιος !!!

Λιμανάκι μου,
νομίζω πως δεν υπάρχουν καλύτεροι και χειρότεροι άνθρωποι. Υπάρχει ένας, ένας άλλος, ένας ακόμα πιο άλλος κ.λπ. Τώρα, η σχέση τους μαζί μας είναι μία, μία άλλη, μία ακόμα πιο άλλη κ.λπ.

Σε φιλώ ψυχή μου

ΚΙΡΚΗ είπε...

Λιμανάκι μου, να γράψεις όχι παραμύθι. Μυθιστόρημα τους αξίζει Να μου φιλήσεις τη Μυρτώ και τον Κορνήλιο. Σε αγαπάω μουτράκι! Μου έλειψες. Πότε θα πάμε για καφέ; Πες το και στο Τρελώνι.

Φιλί γλυκό και Καλημέεερααα

pafa64 είπε...

Γεια χαρά ...

τίποτε δεν έχει αλλάξει

... και

τίποτε δεν είναι όπως παλιά

ηρεμία βλέπω στο λιμανάκι

καλό χειμώνα αν και δεν το βλέπω.