Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Watching the time passing by



 


Με μικρές κοφτές αναπνοές και τα μάτια καρφωμένα στον ορίζοντα περιμένω.
Και να.Η δύση. 
Εικοσιεννιά ολόκληρα χρόνια περνάνε αργά απο μπροστά μου και δύονται στο άπειρο.
Εγώ κοιτάζω.
Αγκαλιά μόνο με την άκρη ενός μικρού παραπόνου και μια γλυκόπικρη γεύση μελαγχολίας στο στόμα. 
Ο ουρανός στο χρώμα του μωβ και του λιλά ανοίγει.Και μια τελετουργική γιορτή ξεκινάει,με μοναδική καλεσμένη εμένα.


Αναμνήσεις ξεχύνονται παντού γύρω μου.Στριφογυρίζουν.Χορεύουν.Κλαίνε.Γελάνε.Φωνάζουν.Και βυθίζονται στον πάτο της θάλασσας ξεψυχώντας.


Σηκώνομαι.Προσπαθώ να τις αγγίξω.Να τις νιώσω.Να τις φέρω πίσω σε μένα,Να μου δώσουν όλα τα χρόνια που έφυγαν.Όλους τους ανθρώπους που χάθηκαν.Εμένα.
Γλιστράνε απο πάνω μου χωρίς να καταφέρω να κρατήσω ούτε μια.


Ο ουρανός έκλεισε.Η γιορτή τελείωσε,Και απομένω μόνη να κοιτάζω τα νερά.


Όλη μου η ζωή κείτεται στον βυθό.


Παίρνω φόρα και βουτάω.Κατεβαίνω στο σκοτάδι και προσπαθώ να ξεκολλήσω τα κομμάτια μου απο την άμμο.Ο αγώνας άνισος.Μένουν ριζωμένα στην γη.Και το οξυγόνο μου τελειώνει.


Σηκώνω το βλέμμα προς την επιφάνεια.Το λίγο φως παίζει μαζί της σχηματίζοντας μορφές.Μορφές ανθρώπων στραμμένες σε μένα με χέρια ανοιγμένα,χαμόγελα στο πρόσωπο και μάτια γεμάτα αγάπη.Καταλαβαίνω.Δεν θάφτηκε η ζωή μου.Είναι εκεί και με περιμένει.Εγώ φοβάμαι.


Με μια αποφασιστική κίνηση βγαίνω έξω.Περνάω μια τούφα απο τα μαλλιά μου στα χείλη μου και γεύομαι την αλμύρα.Χαμογελάω.Έχω μια υπέροχη ανατολή να υποδεχθώ..











12 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

η δεκαετια των μεγαλων αλλαγων μου ειχε πει καποτε καποιος...
δεν ειχε και αδικο...

αλλα η επομενη κι αν εχει αλλαγες ε...;
οχι μονο δεν δυει η ζωη...αν κοιταξεις απο αλλη οπτικη θα δεις να ανατελλει...
μα το συναισθημα μπορω να το νιωσω...

παρε δυναμη απο τα χαμογελαστα προσωπα...απο τα χερια που απλωνουν και απο την αγαπη που σου δινεται...
μα πιο πολυ παρε δυναμη απο σενα...
δες τι καταφερες...!

νεραιδενια σου φιλια!!!

Unknown είπε...

Αχ μωρέ μικρό μου λιμανάκι. Νά'ξερες πόσες, πόσες πολλές φορές θα κοιτάξεις προς το ... βυθό και πόσες ακόμα πιο πολλές θα σηκώσεις το βλέμμα προς τα πάνω.

Έλα μου, καλώς την ...

φιλιά

λιμανάκι είπε...

Γλυκια μου Ναιαδα...σ'ευχαριστώ.Μπορεί να μένω σιωπηλή αλλά σε διαβάζω,σε νιώθω,σε σκέφτομαι και σε νοιάζομαι.Να το ξέρεις αυτό.Σου στέλνω στριφογυριστή αγκαλιά ;)


Meggie...ναι..έτσι κάνουμε όλοι.Σημασία έχει να μην μένουμε στον βυθό αλλά να αναδυόμαστε πάντα στην επιφάνεια.Φιλάκια σου πολλά!

Albus Genius είπε...

Η ανατολή με κάτι μηχανικά παπαγαλίστικα λόγια και η ανατολή που σ΄αφήνει ακόμα να χαμογελάς και να ονειρεύεσαι.Με ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί μας δείχνεις τη δεύτερη.

ΚΙΡΚΗ είπε...

Να και μια 5η βαρκούλα:
Κράτα ό,τι έζησες
με περισσή αγάπη...
έρχονται και άλλα!
Και τούτα ακόμα πιο πονεμένα
ακόμα πιο χαρούμενα
θα είναι!
Ευχές για τα 29...

AlexStre είπε...

κάτι τέτοιες στιγμές πέρνεις θάρρος για να αντικρίσεις το αύριο...και είναι γλυκές αυτές οι στιγμές! μην ξεχάσεις να υποδεχτείς την ανατολλή με ένα μεγάλο χαμόγελο! : )

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Ήρθα και πάλι μιας και εσύ δεν αφήνεις
ούτε μιαν αράδα γραμμή στο σπιτικό μου!
Φιλί και δε σε ξεχνώ!

ποντίκι είπε...

Τόσο όμορφο..

Η ζωή είναι εκεί και περιμένει να πάρεις την απόφαση...

Ζήσε!!!

λιμανάκι είπε...

Albus Genius...αν και καθυστερημένα,ένα ευχαριστώ και απο μένα για τις επισκέψεις σου στο λιμανάκι μου..


Κιρκούλα μου...ελπίζω να είναι περισσότερο χαρούμενα και λιγότερο πονεμένα.Ούτε εγώ δεν σε ξεχνώ παραπονιάρα.Φιλί μεγάλο!

λιμανάκι είπε...

stolenblood ...το έχω υιοθετήσει το χαμόγελο.Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό!όμορφες καλημέρες!



Σκρουτζάκο μου..πάντα μπροστά.Και πάντα με αισιόδοξες σκέψεις σαν τις δικές σου!

λιμανάκι είπε...

Ποντικάκι...είναι όμορφη η ζωή.Ναι..ζούμε ;)



Kιρκή..άλλο ένα φιλί!Ετσι..μέχρι να σε ξαναδώ.Πότε θα με πάς βόλτα με την μηχανή ε?