Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

...





Ένα χαμόγελο σαν ένα βράδυ στην βροχή.

Καθισμένη ασφαλής στην μέση του πουθενά.Τυλιγμένη σ'ένα ζεστό άγγιγμα.

Με τα μάτια κλειστά να ακούω το θρόισμα των φύλλων και να αφουγκράζομαι τον αέρα.

Και οι ωρες περνούν σαν ταξιδιάρικα πουλιά.Που τα βλέπεις μια στιγμή και ύστερα χάνονται στον ορίζοντα.

Οι πρώτες σταγόνες της βροχής κάνουν την εμφάνιση τους στο παγωμένο πρόσωπο.Και κυλάνε πάνω του.Σαν χάδι.

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω τον ουρανό.Τα σύννεφα τον έχουν αγκαλιάσει.Και μοιάζει σαν να 'ναι μέρα με γιορτή.

Βγάζω τα παπούτσια μου και αφήνω τα γυμνά μου πόδια να νιώσουν το χώμα που όσο περνάει η ώρα υγραίνεται.

Βουλιάζω μέσα του.Και αφήνω όλο το κορμί μου να νιώσει την ηδονή που του προσφέρει.

Χωρίς σκέψεις.

Μόνο αισθήσεις.

Η βροχή δυναμώνει.Και εγώ χορεύω.

Όλο και πιο γρήγορα.

Σαν το παιδί που ανακαλύπτει την ζωή.

Και την ρουφάει αχόρταγα.Μην αφήνοντας στιγμή να χαθεί ανεκμετάλευτη.

Και νεράιδες μαζεύονται γύρω μου οι μνήμες.

Με πιάνουν απο τα χέρια και χορεύουν μαζί μου.

Και γελάμε.

Μόνο γελάμε.

Και είναι ένα γέλιο καθαρό.Που βγαίνει ανόθευτο απο τα βάθη της ψυχής.

Δεν με ενδιαφέρει να χαθώ απόψε.

Να γίνω ένα με το χώμα.Το νερό.Την μουσική.

Που γεμίζει το άπειρο και σε παρασέρνει μαζί της.

Δεν με ενδιαφέρει να χαθώ απόψε.

Να γίνω σιωπή.

Αέρας.

Ή μια απλή ανάμνηση.

Μιας ξεθωριασμένης φωτογραφίας.






23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ !
ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ.

ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΑΧΗΚΑΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ?

CASPER ~ :)

jacki είπε...

Ένα χαμόγελο.. σα βροχή :)

aggelika είπε...

μετά από τόσο χορό στη βροχή... το γέλιο ακούγεται ακόμα πιο δυνατό!

Να Το Σκεφτώ λίγο; είπε...

Βούτες στις Λάσπες λοιπόν!
Είδες που ρθες στα λόγια μου;;;
Τα Ξωτικά της Λάσπης, είναι τα πιο Σοφά!!!!!!...Εμ, τί νόμιζες;;;;;;;;;;
Μάκια του!:0)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ενα νεραιδενιο χαμογελο...
να σε παρασυρει στον χορο...

φιλι!!!

dim juanegro είπε...

θέλω να σε δω ξυπόλητη...

θέλω να σε δω να χορεύεις στην βροχή

και οι σταγόνες να ταξιδεύουν στο κορμί σου... από τα μαλλιά ως τα δάχτυλά σου, από το στήθος σου ως στην μέση σου... από τον λαιμό σου ως τον αφαλό σου, από τα χείλη σου ως το μυαλό σου, από την καρδιά σου ως τα σύννεφα πίσω και πάλι από την αρχή....

θέλω να σε δω ξυπόλητη...

να είσαι σιωπή, να σε ακούω

να είσαι αέρας...

στην μέση του πουθενά
και του παντού, ταυτόχρονα.

Θέλω να σε δω να χορεύεις.

;)

Υπέροχο το βρεγμένο σου ταξίδι και τα αποσιωπητικά του τίτλου δεμένα μάζί του...

Unknown είπε...

Αχ λιμανάκι μου, αυτό το γέλιο το καθαρό που βγαίνει ανόθευτο από τα βάθη της ψυχής δεν ξεθωριάζει. Η ανάμνησή του μας κρατάει ... ζωντανούς.
Την καλημέρα μου

b|a|s|n\i/a είπε...

στις απλές αναμνήσεις του μετά. στα καθάρια χαμόγελα. στους χορούς. στα χρώματα όταν ανακαλύπτεις σαν παιδί τα χαμόγελα του πριν που να γίνονται χαμόγελα του μετά.

lakis είπε...

Όμορφο πολύ, σχεδόν απαλό, σαν χνούδι. Καλό απόγευμα

Άρτεμις είπε...

Κι όμως... Δεν θα 'ναι ανάμνηση αυτό που θα γίνεις... Θα είναι το χαμόγελο που μου χάρισαν οι λέξεις σου... Θα είναι τα αισθήματα σου... Θάλασσα θα 'ναι... Καλήνύχτες...

Aristodimos είπε...

Εκκωφαντικός ο ηχος της σιωπής κι όμορφα μεθυστικό το τραγούδι της βροχής χαδι στην ψυχή...

Αρης

Ανώνυμος είπε...

που είσαι καλέ?
μούλιασες ?

CASPER ~ :)

Elen Chamelen είπε...

Κάποια στιγμή όλοι θέλουμε να χαθούμε σε σκηνικά που περιγράφεις...
Να βουλιάζουμε στην σιωπή,σε χαμόγελα και σε αλησμόνητες σταγόνες...
Σε φιλώ.

Να Το Σκεφτώ λίγο; είπε...

E, άστο το κορίτσι να χαρεί τη βούτα του!Πολύ μου τη σπάει αυτός ο Κάσπερ!Σόρυ κιόλας ανωνυμε κάσπερ
αλλά απ ότι φαίνεται δε ξέρεις τίποτα από βούτες στις Λάσπες!
Τεσπά, ότι πεί το κορίτσι μας, εξάλλου εγώ είμαι ξωτικό, δηλαδή Στον Κόσμο μου!
Αχαχούχα!!!....

gregory είπε...

γιατ ? πως τα καταφερνης να εισαι μοναχουλι σου...ενα χερι χαθηκε να σε πιαση?? ντυσου μπαλαρινα και μπες μεσα στους ..μασκαρεμενους....

τ2φ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
λιμανάκι είπε...

Κάσπερ...και εμένα μου αρέσουν τα γέλια και οι βουτιες...το καλοκαίρι ;)







Tzaκουζάκι μου...χαμόγελο μέχρι τα αυτιά

:)

λιμανάκι είπε...

aggelika...φιλακια σου πολλα!







Ξωτικούλι μου...ωραία τα λασπόλουτρα!

Φιλάκια σου πολλά-πολλά!!!

λιμανάκι είπε...

Nαιαδα...έλα μαζί μου στο χορό!Άκουσα οτι θα βρέξει απόψε...

:)






dim...έχω ακούσει οτι όποιος βλέπει το λιμανάκι ξυπόλητο...παθαίνει μετά σοβαρό ατύχημα!

Λες να ισχύει?

:))

λιμανάκι είπε...

meggie...μια όμορφη μέρα και σε σένα.Με χαμόγελα ε?

;)






b|a|s|n\i/a..στα χαμόγελα και στα γέλια που σαν μικρό παιδί απλόχερα χαρίζεις..

:)

λιμανάκι είπε...

Αρη..χάδι στην ψυχή...

:)






Assel...ας χαθούμε λοιπόν...γλυκά ας αφεθούμε..

:)

λιμανάκι είπε...

Γρηγόρη μου...χέρια να με πιάσουν υπάρχουν πολλά.Δεν βρίσκεται εκεί το νόημα όμως...

Φιλί γλυκό σου στέλνω






trempe...θα γίνω.Κάποια στιγμή θα γίνω..

λιμανάκι είπε...

Λάκη...όμορφο απόγευμα και σε σένα :)






Αρτεμις...χαίρομαι πολύ που σε έκανα να χαμογελάσεις

Φιλί γλυκό σου στέλνω