Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Βραδυνές ανεπάρκειες

.
.





Απόψε πίνω


Πίνω για ένα ακόμα βράδυ που είμαι σπίτι.
Για άλλη μια
φορά που είμαι εγκλωβισμένη στις επιλογές μου
Για σένα που πάλι δεν είσαι εδώ και αυτό αντί να καταλαγιάζει, γίνεται κάθε μέρα και πιο οδυνηρό


Πίνω απόψε


Για την ανεπάρκεια μου να κάνω το σωστό
Για την ανικανότητα μου να μείνω μόνη
Για την αδυναμία μου να σε βγάλω από το μυαλό μου
Για την ντροπή που θα έπρεπε, αλλά δεν νιώθω


Για τις ανασφάλειές μου
Για την έλλειψη αυτοπεποίθησης
Και τον υποβιβασμό μου


Πίνω γιατί υπάρχουν φορές που δεν με αντέχω νηφάλια
Που θέλω να ξεριζώσω από μέσα μου εμένα και να με νεκρώσω
Να σφίξω δυνατά με το χέρι την καρδιά μου μέχρι να σταματήσει να χτυπάει


Απόψε πίνω


Για την ανάγκη μου για μια αγκαλιά
Και που κανείς δεν βρίσκεται να την δώσει χωρίς αντάλλαγμα
Για τα δάκρυα που έχουν παγώσει στις άκρες των ματιών μου και δεν κυλάνε
Για το κόμπο που έχει σφηνωθεί στο στήθος


Για την απόρριψη που δίνω και δέχομαι
Για την απόκρυψη της αλήθειας που πνίγει
Για αυτά που θέλω και δεν θα γίνουν ποτέ
Για το παρελθόν που δεν μπορώ να διαγράψω



Πίνω απόψε

Γιατί κουράστηκα να νιώθω μόνη μέσα στον κόσμο

Γιατί σιχάθηκα να βλέπω τους ανθρώπους να φεύγουν απο κοντά μου

Γιατί δεν αντέχω άλλο να νιώθω μέσα μου μισή








Γιατί αισθάνομαι αναλώσιμη




Και αυτό με τρομάζει







23 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πιες αποψε...
για ολα αυτα που υποσχεθηκαν οτι θα ρθουν μα ποτε δεν ηρθαν...
πιες αποψε...
για ολα εκεινα που εκαναν απλα μια σταση στην καρδια σου και τελικα αποφασισαν να μην μεινουν...
πιες αποψε...
για οσα εδωσες και δεν ακουσες ευχαριστω απλα ζητησαν κι αλλα...
πιες αποψε...
καμια φορα το εχουμε πολυ αναγκη...
να θολωνουμε την καρδια και τις εικονες...

εγω θα σου δωσω μια αγκαλια και σου υποσχομαι πως ανταλλαγμα δεν θελω...

νεραιδενια φιλια σου αφηνω παρεα στο ποτο σου!

dim juanegro είπε...

Πιες.
Όσο κι αν βουλιάξουν τα πέλματα στην άμμο την καυτή δεν θα δροσιστούν. Συνηθίζουν απλώς.

Όσο κι αν το αλκοόλ η ή πίκρα αφήσει σημάδια στην γλώσσα σου η γεύση δεν χάνεται. Και πάγο να βάλεις και νερό και χυμό η ψευδαίσθηση παραμένει στο ποτήρι.

Ένα κλικ είναι. Μια στροφή στο κουμπί που αυξομειώνει τον ήχο του ραδιοφώνου, τον ήχο του πόνου. Ένα κλικ σαν την στιγμή για να ανάψει το φλας και να βει φωτογραφία.

Αναλώσιμα είναι τα κύτταρα. Η ψυχή σου όμως, το πνεύμα σου, το νεύμα σου, το βλέμμα σου, το χαμόγελό σου μένουν εκεί κι εδώ. Εδώ κι εκεί.

Πιες.
Αν είναι η ζαλάδα να να στριφογυρίσει τις αρνητικές σκέψεις και τις αρνητικές πράξεις και να τις ξεβράσει στην πρώτη λακούβα, τότε πιες. Δώσε μια κλωτσιά στα νερά και άνοιξε τα μάτια.

Θα ξημερώσει.

Μια αγκαλιά.

Να Το Σκεφτώ λίγο; είπε...

Asto kάτω το ρημάδι, το φαρμάκι!
Σταμάτα να πίνεις και αντιμετώπισε τους φόβους σου!
Όταν το καταφέρεις, θα ναι το καλύτερο μεθύσι, πίστεψε με!!!
Φιλάκια έστηλα;;;;;;
Μάκιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα:0***

τ2φ είπε...

λιώσε

Aristodimos είπε...

Στην μοναξιά του Σαββατόβραδου
τις μέρες του αυριο προσκάλεσα
κι απ το ξέχυλο ποτήρι
του ποτού μου
μια γουλιά ερωτα τους πρόσφερα να πιούν...

Πιες λοιπόν μα να θυμάσαι πως
Το παρελθόν , γίνεται παρόν και μέλλον σου...
Αν μείνεις γαντζωμένη εκει και δεν αλλάξεις κάτι , οτι και να κάνεις αυτό θα σε κυνηγάει συνεχώς...

Γι αυτο κανε μια νέα αρχή και πάψε να πολεμάς τον εαυτό σου... ο φόβος ειναι φίλος, σου δείχνει τα όρια που εχεις μπροστα σου να ξεπερνάς και νάβρεις τον δρόμο σου...

Αρης

mahler76 είπε...

και επειδή όλοι έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο, το μόνο σίγουρο είναι πως θα πάρει χρόνο. Πολύ χρόνο. Ως τότε πιές ένα ακόμα ποτηράκι. Καλή σου μέρα.

gregory είπε...

μακαρι να μας περναγε τοσο ευκολα...αντε παλυ τωρα απο την αρχη ..να γεμισης αυτοπεπιθηση ειναι υποχρεωση στον εαυτο σου....καθε πληγη επουλωνετε....ο ρνονος ειναι το φαρμακο....μπαι γλυκια μου...

fcs είπε...

Υπάρχουν κάποιες αγκαλιές που δεν θέλουν ΚΑΝΕΝΑ αντάλλαγμα...

pafa64 είπε...

Εγώ πάλι δεν χρειάζομαι τόσους
λόγους για να πιω ...
Μια καλή παρέα είναι αρκετή.
Την καλησπέρα μου.

Unknown είπε...

Έχεις καλούς λόγους, πολύ καλούς ... και τους ξέρεις και καλά δυστυχώς ή μπορεί κι ευτυχώς.
Τι λες;; Μπορεί να είναι κι ευτυχώς;;
Εγώ, σ'αυτή την ερώτηση έχω απαντήσει καταφατικά.

Μια άλλη νύχτα απόψε

λιμανάκι είπε...

Βρε παιδιά με παρεξηγήσατε...

Εγώ νεράκι έπινα !

:p






Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχολιάκια και τις αγκαλιές σας.Με κάνουν πάντα να χαμογελάω...

Σας φιλώ όλους και τον καθένα ξεχωριστά!




meggie...καλώς ήρθες

ναδα.- είπε...

νάτα ... το ξέρα...

πίνε, πίνε, μπέρδεψες την βότκα με το νερό...
νεροφίδα έχεις γίνει ...

λιμανάκι είπε...

Νάδα...κάτσε γιατί με προβλημάτισες...το μεγάλο μπουκάλι με το κόκκινο καπάκι που γράφει KRESKOVA δεν είναι εμφυαλωμένο νερό?

ναδα.- είπε...

ναι ναι σίγουρα εγώ είμαι το πρόβλημα σου...
κρεσκοβα ;
τι κρεσκοβα; Νατάσσα κρεσκοβα;

ναδα.- είπε...

ποια είναι η κρεσκοβα;
Τι κάνει σπίτι σου;

λιμανάκι είπε...

Η αλήθεια είναι οτι πλέον δεν είναι σπίτι...Μου είπε δεν σου δίνω άλλο και εγώ την πέταξα άκαρδα στα σκουπίδια!

Τώρα τι κάναμε μαζί το Σάββατο το βράδυ...

..σσσσςςςςςς...αυτά δεν λέγονται...

ναδα.- είπε...

μπουκάλα μείναμε ...

λιμανάκι είπε...

;)

Φιλί

Ανώνυμος είπε...

Στην υγεία μας, γουλιά - γουλιά, γραμμή - γραμμή
Πίνω για να διασκεδάσω από το πίνω για να ξεχάσω έχουν μεγάλη απόσταση, όπως το χρωματιστό από το άχρωμο.
Οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί που βάζεις στην πλατούλα σου, δεν βοηθάνε, παρά στο να κάνεις καμπούρα.
Να πίνεις για να είσαι μία άλλη είναι ψευδαίσθηση προς εσένα και ψέμα προς τους άλλους.
Αν την ανάγκη σου για αγκαλιά, την παρουσιάσεις με τα θέλω σου φανερά, οι ΦΙΛΟΙ σου δεν θα σου ζητήσουν κανένα αντάλλαγμα, έστω και αν είναι ανάγκη τους.
Για τον κόμπο στο στήθος, ανασούλες, όχι ποτό, αυτό θα φέρει κόμπο και στα νεφρά
Το παρελθόν δεν μπορεί να πνιγεί στο ποτό. Επιπλέει, υπάρχει και είναι δικό μας. Μαθαίνουμε απ’ αυτό και τα λάθη μας. Τα αγαπάμε. Είμαστε εμείς.
Όταν νοιώθεις μόνη και πίνεις, θα συνεχίσεις να είσαι μόνη, ακόμα κι αν έρθει κάποιος κοντά σου, γιατί θα είσαι τύφλα και δεν θα τον νοιώσεις.
Πίνεις γιατί νοιώθεις μισή ? Δυο μέτρα γυναίκα και νοιώθεις μισή ? Για σκεπάσου με χαρούμενες σκέψεις να δεις πόσο μεγάλη θα γίνεις !!


Πιες ένα ποτηράκι από χαρά, που είσαι αναλώσιμη. Τίποτα δεν λειτουργεί γύρω μας, χωρίς τα αναλώσιμά του.
Τέλος, φαντάζομαι πόσο άσχημα θα νοιώσει αυτός που θα έχει την ευθύνη του αρνητικού σκηνικού σου και της δίψας σου για οινόπνευμα, αν διαβάσει το κειμενάκι σου.

Δεν μεθάμε για να χαμογελάμε.
Χαμογελάμε – χαμογελάμε – χαμογελάμε. Κι αυτό μεθάει.

CASPER ~ :)

λιμανάκι είπε...

Κασπερ...ο μοναδικός που ευθύνεται για όλο αυτο το σκηνικό και για το κειμενάκι μου ειναι μόνο ο εαυτός μου.Κανείς άλλος

Ναι..χαμογελάμε..

Αλλά και η αυτογνωσία και ο επαναπροσδιορισμός αυτού που είσαι δεν είναι κακό πράγμα όταν γίνεται που και που

Καληνύχτα..

Άθεος είπε...

Ώστε πίνεις κιόλας... και δεν σου φαινότανε!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Συνέχισε να πίνεις


Και το αναλώσιμό είναι διεγερτικό αν μη τι άλλο

λιμανάκι είπε...

Άθεε..μμ..ναι..δεν είχα ΄βάλει ταμπελάκι στο μέτωπο μου :)






Φλεγόμενε...λες?Δεν το είχα σκεφτεί έτσι...