Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Σεπτέμβρης

.
.





Ο καιρός συννέφιασε και οι άνθρωποι κλείστηκαν λίγο ακόμη στον εαυτό τους.
.
Τα βράδυα κλείνω τα παράθυρα για να κοιμηθώ.Τραβάω το σεντόνι μέχρι την άκρη της μύτης μου και ξεσκεπάζω τα πόδια μου να τα αισθάνομαι ελεύθερα.Φυσάω το άγχος κάτω απο το κρεβάτι και φέρνω στο μυαλό μου ηλιόλουστες χαμογελαστές εικόνες μέχρι να αποκοιμηθώ.
.
Το πρωινό μου δεν ξεκινάει πια με καφέ γεμάτο σιρόπι καραμέλας και βόλτες στην Αθήνα.Λίγο νερό στο πρόσωπο,ένα στιγμιαίο κοίταγμα στον καθρέπτη και η συνεχόμενη προσπάθεια του να γίνομαι όσο μπορώ καλύτερη.
.
Όμορφο είναι να βάζεις στόχους και να τους βλέπεις σιγά-σιγά να πραγματοποιούνται.Νιώθεις οτι η ζωή δεν περνάει απλά απο μπροστά σου και χάνεται.Αλλά την κρατάς στα χέρια σου.Και μπορείς να της δώσεις σχήμα και μορφή.Ανάλογα με το τι εσύ θέλεις.
.
Έχω περάσει πολύ καιρό αφήνοντας μόνο τις μέρες να κυλάνε.Παίζοντας πότε με τις ώρες,πότε με τις στιγμές,πότε με τις ψευδαισθήσεις.Ζώντας τυλιγμένη σε ένα όνειρο.Παρατηρώντας στα κρυφά τους γύρω μου.Τα μάτια τους,τα χείλη τους,τις φοβίες τους,τις ανασφάλειες τους,τους μορφασμούς του προσώπου τους,τους χτύπους της καρδιάς τους,τον τρόπο που αγαπάνε,μισούνε,κάνουν έρωτα.
.
.
Οι άνθρωποι κάνουν έρωτα με διαφορετικό τρόπο και για διαφορετικό λόγο κάθε φορά.Κάνουν έρωτα απο πάθος , απο πόθο , απο απογοήτευση , για εκδίκηση , γιατί είναι ερωτευμένοι , για να ερωτευθούν , για να νιώσουν τρυφερότητα , γιατί είναι χαρούμενοι , γιατί είναι λυπημένοι , για αυτοκαταστροφή , απο μίσος , απο συνήθεια , απο συμβιβασμό, απο επιθυμία , απο αναγκή , γιατί πονάνε , γιατί αγαπάνε , απο αντίδραση , απο αδράνεια , για να μην μείνουν μόνοι , για να μην σκέφτονται , για να νιώθουν σημαντικοί , για να ξεχνάνε , για να θυμούνται . Πως είναι ζωντανοί ίσως.
.
.
.
Τα απογεύματα φοράω τα καλά μου και ταξιδεύω.Ταξιδεύω σε όλα εκείνα τα μέρη της γης που δεν έχω πάει.Σε όλες τις αγκαλιές που είναι μακριά μου.Σε όλες τις εποχές που δεν έχω υπάρξει.Σε όλες τις στιγμές που έχασα.Σε όλα τα όνειρα που δεν έχω ζήσει ακόμα.
.
Και χαμογελάω.









12 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

νομιζω πως ειναι απο τα πιο αισθαντικα κειμενα που εχω διαβασει!
και πως αλλιως αφου φαινεται πως βγαινει κατευθειαν απο την ψυχη σου...

οι ανθρωποι κανουν ερωτα για τοσους πολλους λογους...
ποσο δυστηχισμενοι ειναι οι ανθρωποι...

νεραιδενια φιλακια σου αφηνω!!!

Ξωτικουλι είπε...

Ακριβώς έτσι κοιμάμαι και εγω..Το σεντόνι μέχρι τη μύτη μου, και τα ποδια έξω...ελευθερα!!!

Χαμογελάω..

Aristodimos είπε...

Πολυ σωστα λές:
"η ζωή δεν περνάει απλά απο μπροστά σου και χάνεται.Αλλά την κρατάς στα χέρια σου"

Αυτος πρέπει να ειναι άλλωστε ο στόχος μας.Να μπορω δηλαδή εγω να ζήσω την ζωή μου και να μην την αφήσω να με ζήσει αυτή.Να χαράζω εγω τον δρόμο μου και οχι να βαδίζω στον δρόμο που μου χάραξε εκείνη.

Με δυό λόγια, να ζήσω μια ζωή που, όταν φτάσει στο τέλος της να μπορώ να πω οτι "θα ήθελα να ξαναζήσω ακριβως την ίδια".

Και μια συμβουλή καλό μου λιμανάκι(σαν μεγαλύτερος )
Συνέχισε να κάνεις όνειρα, γιατί μόνο αν ονειρευτείς θα κάνεις κάτι.Και άν κανεις κάτι θα ονειρευτείς ξανά.

Την αγάπη μου

Αρης

DaisyCrazy είπε...

να χαμογελάς και να ζεις όπως εσύ θες... όμορφα!

pafa64 είπε...

Είναι ωραίο να δημιουργείς
να παίρνεις τη ζωή στα χέρια σου
να ζεις και να μην χρειάζεσαι
τόσους λόγους για να κάνεις έρωτα.

Αυτά τα χαμόγελα μας έλειψαν.

fish eye είπε...

ειμαι σε φαση ακριβως αντιθετη, αφηνω τις μερες να κυλουν..

ατμοσφαιρικο κειμενο!

Χριστίνα είπε...

Πραγματικά με ταξίδεψες.
Κάπως έτσι αισθάνομαο κι εγώ.
Τα απογεύματα φοράω τα καλά μου και ταξιδεύω..φεύγω μακριά..
Χειμωνιάζει..
Η καλύτερη εποχή για ονειροπολήσεις..για έρωτα..


Κάπου πάνω απ το ουράνιο τόξο.
Κρίστ.

Nikos είπε...

Απίστευτο..
Ίσως ότι καλύτερο έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό εκτός από τα αγαπημένα μου βιβλία ίσως ..
Καλησπέρα λιμανάκι.. χωρίς λιμάνι ο κόσμος μας θα ήταν πολύ ποιο απάνθρωπος.. πολύ ποιο σκληρός..
Ομολογώ πως το τελευταίο σου σχόλιο-αριστούργημα.. με άγγιξε πάρα πολύ..
προσωπικά θα το χαρακτήριζα ‘’αστροφεγγιά’’
Τα λόγια σου με αγγίζουν όπως αγγίζει η θάλασσα την αμμουδιά.. όπως ο φτωχός και ταπεινός ταξιδιώτης θέλει να αγγίξει το όνειρο σε μια όαση που μόνο αυτός την βλέπει αλλά μοιάζει ταυτόχρονα κοντινή αλλά μακρινή..
Μπορεί να μην έχω κάνει πολλά ταξίδια μπορεί ο κόσμος να μοιάζει απρόσιτος για μένα τουλάχιστον.. αλλά τα βράδια όταν κλείνουν τα φώτα και πλαγιάζω στο κρεβάτι μου φοβισμένος από την αχαριστία των ανθρώπων ο νους ταξιδεύει εκεί όπου δεν μπορεί να πάει κανείς όσα χρήματα και όσες περγαμηνές και αν διαθέτει.
Ίσως να άργησα να ανακαλύψω την όαση σου λιμανάκι αλλά ποτέ δεν είναι αργά..
Όλη μου η ζωή ένα λιμάνι χαμένων ονείρων.

@deslako είπε...

-ενα απο τα λιγα που εχουν κανει να ανατριχιασει ολη η σαρκα τα οστα κ το μυαλλο μου
ισως το μονο που με αγγιξε σαν το κρυο αερακι που φερνει ο βαρδαρης τις νυχτες απο δω κ περα

ναι το μονο που σκοτεινιασε τα χρωματιστα μου ματια κ αμεσως εφερε ενα χαμογελο στα νοτισμενα απο πικραμυγδαλο χειλη μου-

φιλι πελωριο κ μονο για τα συναισθηματα που μου ξυπνησες

ναδα.- είπε...

Στο μικρό ρήγμα των αγαπημένων ήχων που σαλπίζεις στα κύματα της ψυχής.

Ακροβατώ απερίσκεπτα ξένος από τα χθες μου και τα σήμερα.

Καρτερώντας τις τρυφερές άκρες των ταξιδιάρικων ονείρων σου.

Σαν σεντόνι που σκεπάζει το χαμόγελο σου ακουμπώντας την μυτούλα σου.

Και το τραβώ αργά μέχρι να χαμογελάσεις.



(Ψιτ! μεταξύ μας...
νομίζω ότι οι άνθρωποι έχουμε όλους τους λόγους που υπάρχουν για να κάνουμε έρωτα...
και καμιά φορά δεν μας φτάνουν)...

Μικρέ και ταξιδιάρη λιμένα.

:)

Καλό μήνα!

Οκτώβρης.

karkinos7 είπε...

Την Καλησπέρα μου!Καλώς σε βρήκα,και καθώς έχω ένα κόλλημα με τα λιμανάκια,τις θάλασσες,και τα καράβια - βαρκούλες αρμενίζουμε θα σε διαβάζω.Ωραίο κείμενο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.